Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Do zadań pracownika będzie należeć:
- opracowywanie analiz i dokumentacji na potrzeby strategii,
- bieżące monitorowanie rynków, działań konkurencji i trendów makroekonomicznych oraz przygotowywanie okresowych raportów i analiz w tym zakresie,
- wskazywanie konieczności zmian w projektach strategicznych, proponowanie nowych programów i projektów oraz modyfikacji już istniejących,
- udział w określaniu celów programów strategicznych i korzyści projektów strategicznych, monitorowaniu i raportowaniu realizacji korzyści, osiąganiu wymiernych usprawnień w wyniku zmiany biznesowej,
- monitorowanie, analiza i raportowanie postępów wdrażania strategii Spółki pod kątem efektów finansowych w zakresie określonych obszarów biznesowych i funkcjonalnych Spółki,
- analizowanie skutków finansowych i zarządczych realizowanych programów strategicznych na poziom kosztów i przychodów Spółki oraz jakości świadczonych usług,
- udział w projektach doradczych dla struktur organizacyjnych Spółki w obszarach: strategii, procesów biznesowych, rozwiązań technologicznych oraz zarządzania zmianą.
Od Kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego (preferowane ekonomia, zarządzanie),
- doświadczenia w tworzeniu analiz rynkowych,
- doświadczenie w budowaniu uzasadnień biznesowych (tzw. business case),
- doświadczenia w pracy w korporacji lub z klientem korporacyjnym,
- doświadczenia w prowadzeniu prezentacji biznesowych,
- wysoko rozwiniętych zdolności analitycznych oraz myślenia strategicznego,
- samodzielności oraz dobrej organizacji pracy własnej,
- komunikatywności, kreatywności oraz orientacji biznesowej,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
W zamian oferujemy:
- umowa o pracę,
- udział w procesie tworzenia strategii Spółki oraz strategii biznesowych,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- stabilną pracę w największej, polskiej firmie, o ugruntowanej pozycji na rynku.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym