Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A. przyjmuje, przechowuje i udostępnia informacje gospodarcze o zobowiązaniach konsumentów i przedsiębiorców. Dzięki współpracy ze swoimi akcjonariuszami - Biurem Informacji Kredytowej (BIK) oraz Związkiem Banków Polskich (ZBP) - BIG InfoMonitor jest platformą wymiany informacji pomiędzy sektorem bankowym i pozostałymi sektorami gospodarki.
Obszar rekrutacji na stanowisko:
Specjalista ds. analiz w Zespole Relacji z Klientami
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: MSP/07/2016
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- analiza kampanii sprzedażowych realizowanych na podstawie zakupionych baz danych, w tym kampanii masowych do klientów MSP,
- analiza efektywności kampanii w poszczególnych kanałach sprzedaży,
- przygotowywanie założeń do zakupów baz danych do planowanych kampanii sprzedażowych na podstawie prowadzonych analiz,
- przygotowywanie baz danych do planowanych kampanii sprzedażowych w Call Center w oparciu o zasoby bazodanowe pracodawcy,
- przygotowywanie kampanii sprzedażowych i utrzymaniowych we współpracy z departamentem marketingu,
- raportowanie wyników kampanii, w szczególności:
- pomiar efektywności sprzedażowej z działań lead generation
- pomiar współczynnika konwersji
Oczekiwany profil:
- umiejętności myślenia analitycznego,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel i Access oraz SQL jako dodatkowy atut,
- doświadczenie w przygotowywaniu analiz z obszaru sprzedaży,
- znajomość rynku finansowego i wierzytelności jako dodatkowy atut,
- odpowiedzialność i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań, kreatywność,
- znajomość języków obcych nie jest kryterium wymaganym.
Oferujemy:
- pracę w biurze informacji gospodarczej, które jako jedyny z BIG-ów działających w Polsce umożliwia także dostęp do baz Biura Informacji Kredytowej oraz Związku Banków Polskich,
- umowę o pracę,
- uczestnictwo w ciekawych projektach,
- możliwość rozwoju w ramach organizacji,
- wpływ na rozwój produktów.