PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie analizy rynku branży budowlanej, związanej z inwestycjami realizowanymi przez Spółkę,
- pozyskiwanie i systematyzowanie informacji zewnętrznej i wewnętrznej, w celu formułowania optymalnych wymagań przetargowych, w szczególności warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert,
- opracowanie elektronicznej bazy wiedzy w oparciu o dokonane analizy,
- zarządzanie bazą i zapewnienie jej rozwoju,
- udział w kształtowaniu standardów dla wymagań przetargowych.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe (mile widziane techniczne),
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego związanego z obszarem inwestycji budowlanych, w tym minimum 2 lata doświadczenia w pracy na stanowiskach związanych z przetargami po stronie wykonawcy lub zamawiającego,
- umiejętność analizy i prezentacji danych,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, szczególnie pakietu MS Office,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy, sumienność, zaangażowanie,
- znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie średnio zaawansowanym.
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- możliwość budowy nowego obszaru wiedzy w organizacji,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.