Co nowego możemy
zrobić razem
w dziale marketingu?
Specjalista ds. Analiz Marketingowych
Miejsce pracy: Warszawa
Co otrzymasz?
- umowę o pracę
- opiekę medyczną w LuxMed
- telefon służbowy
- kartę sportową
- możliwość awansu
- piwo na Święta
Co będziesz robić?
- Wspierać dział marketingu w podejmowaniu decyzji opartych o dane
- Przygotowywać cykliczne raporty i analizy na temat rynku, konkurencji i trendów oraz je interpretować dla działu marketingu
- Tworzyć analizę ad hoc w odpowiedzi na bieżące potrzeby działu marketingu
- Współtworzyć procesy raportowania na temat rynku, konkurencji i trendów
Czego oczekujemy?
- Minimum 2 lat doświadczenia na stanowisku analityka
- Biegłej znajomości pakietu MS Office (zwłaszcza Excel i PoerPoint)
- Dobrej znajomości narzędzia Nielsen Answers (Mile widziane będzie doświadczenie pracy z danymi paneli CMR i GFK)
- Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2
- Silnego nastawienia na cel
- Otwartości na współpracę za pośrednictwem firmy zewnętrznej
Co otrzymasz?
- umowę o pracę
- opiekę medyczną w LuxMed
- telefon służbowy
- kartę sportową
- możliwość awansu
- piwo na Święta
Co będziesz robić?
- Wspierać dział marketingu w podejmowaniu decyzji opartych o dane
- Przygotowywać cykliczne raporty i analizy na temat rynku, konkurencji i trendów oraz je interpretować dla działu marketingu
- Tworzyć analizę ad hoc w odpowiedzi na bieżące potrzeby działu marketingu
- Współtworzyć procesy raportowania na temat rynku, konkurencji i trendów
Czego oczekujemy?
- Minimum 2 lat doświadczenia na stanowisku analityka
- Biegłej znajomości pakietu MS Office (zwłaszcza Excel i PoerPoint)
- Dobrej znajomości narzędzia Nielsen Answers (Mile widziane będzie doświadczenie pracy z danymi paneli CMR i GFK)
- Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2
- Silnego nastawienia na cel
- Otwartości na współpracę za pośrednictwem firmy zewnętrznej