Headhunters Sp. z o.o. (certyfikat nr 10079 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia) działająca na rynku polskim i zagranicznym, dla swojego klienta, dużej instytucji edukacyjnej, poszukuje odpowiedniego kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. analiz internetowych
Miejsce pracy: Poznań
Obowiązki:
- analiza i interpretacja danych z Google Analtytics i analityki social media
- opracowywanie wniosków i rekomendacji dotyczących optymalizacji prowadzonych działań marketingowych w Internecie
- formułowanie rekomendacji na potrzeby prowadzonych projektów
- uczestnictwo w projektach dotyczących optymalizacji konwersji
- bieżące monitorowanie i analizowanie efektywności prowadzonych działań marketingowych w serwisach internetowych
- monitorowanie ruchu i zachowań użytkowników w serwisach internetowych i social media
Wymagania:
- doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku, min. 2 lata
- znajomości Google Analytics na poziomie bardzo dobrym
- ponadprzeciętnej umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
- zdolności analizy social media
- komunikatywności, sumienności, umiejętności pracy w zespole
- znajomości jęz. angielskiego na poziomie dobrym
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe i roczny system premiowy
- możliwość podnoszenia kwalifikacji i poszerzania wiedzy poprzez udział w szkoleniach
- przyjazną atmosferę pracy
- możliwość korzystania z pakietów sportowych oraz prywatnej opieki medycznej (opłacane przez pracownika na korzystnych warunkach)
Aplikacje prosimy przesyłać za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ.