ESV S.A. jest dynamicznie rozwijającą się już od niemal 30 lat firmą działającą w sektorze energetycznym, wchodzącą w skład Grupy Kapitałowej ESV. Spółkę tworzą ludzie otwarci na współpracę, zorientowani
na wzajemny szacunek, osiąganie ambitnych celów oraz chęć ciągłego doskonalenia.
Dołącz do nas na stanowisku:
Specjalista ds. Analiz i Taryfikacji
Miejsce pracy: Siechnice, koło Wrocławia
Szukasz pracy pełnej wyzwań?
Szukasz pracy, która uwolni Twoją kreatywność i pozwoli w pełni rozwinąć i wykorzystać analityczne umiejętności?
Szukasz pracy, w której osiągniesz biegłość z zakresu zagadnień finansowo-controllingowych, słowa pisanego i analizy obowiązującego prawa?
To praca dla Ciebie!
Opis odpowiedzialności – główne zadania:
- opracowywanie kalkulacji cenowych dla spółek Grupy Kapitałowej ESV,
- tworzenie złożonych analiz finansowych oraz wydawanie rekomendacji w zakresie cen energii elektrycznej, ciepła i gazu,
- uczestnictwo w procesie prowadzenia postępowań taryfowych z Urzędem Regulacji Energetyki,
- monitorowanie zmian w przepisach ustawy Prawo Energetyczne, rozporządzeniach wykonawczych i innych aktach prawnych,
- dostosowanie zasad ewidencji kosztów i przychodów w zakresie działalności koncesjonowanych do wymogów określonych w ustawie Prawo energetyczne,
- przygotowywanie raportów i sprawozdań na potrzeby interesariuszy: zarząd, kadra menedżerska i organy administracji rządowej,
- prowadzenie baz danych wspierających proces taryfikacyjny,
- opracowywanie koncepcji i rozwój istniejących narzędzi analitycznych wspierających proces analiz finansowych oraz procesów taryfikacyjnych,
- kooperacja z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi firmy w celu pozyskania odpowiednich danych oraz opracowania odpowiednich modeli analitycznych.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, preferowane z zakresu energetyki lub pokrewne,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- dokładność, samodzielność i dobra organizacja pracy,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność rozwiązywania problemów i działania pod presją czasu,
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne,
- wielozadaniowość oraz umiejętność odnajdywania się w dynamicznym środowisku,
- doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków będzie atutem,
- mile widziana doświadczenie w obszarze rachunkowości finansowej i zarządczej.
Co oferujemy Pracownikom:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji,
- prywatną opiekę medyczną,
- dobrą atmosferę w pracy,
- kartę Multisport.