T-Mobile Polska S.A. to miejsce pracy pełne wzajemnych inspiracji i niezwykłych wyzwań. Działamy odważnie, odpowiadamy za podejmowane decyzje, współpracujemy, eksperymentujemy i próbujemy!
Ty też? Nie zwlekaj i zaaplikuj już dziś!
Zakres odpowiedzialności
- Sporządzanie raportów i analiz, planowanie harmonogramów i planów pracy
- Proaktywnie poszukiwanie możliwości zwiększania efektywności procesów i zadań realizowanych przez Departament Obsługi Klienta
- Opracowywanie i wdrażanie narzędzi usprawniających pracę Departamentu Obsługi Klienta
Profil kandydata
- Dobra znajomość metod analitycznych oraz zagadnień z zakresu analizy i statystycznej obróbki danych
- Umiejętność efektywnego raportowania, analizowania danych, wyciągania wniosków i udzielania rekomendacji
- Dobra znajomość obsługi MS Excel, MS Access
- Mile widziana znajomość SQL, VBA, oraz języka angielskiego w mowie i piśmie
- Wykształcenie, preferowane kierunki: statystyka, ekonometria, matematyka, informatyka lub pokrewne
- Umiejętność realizacji zadań samodzielnie, pracy w zespole i pracy pod presją czasu
- Postawa zorientowana na osiąganie wyników oraz proaktywne poszukiwanie nowych rozwiązań
- Mile widziane doświadczenie w pracy w ramach jednostki obsługi Klienta, front line lub back office
- Mile widziana znajomość zagadnień prawa pracy pod kątem planowania harmonogramów
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.