O branży finansowej wiemy wszystko. Stale poszerzamy ofertę produktów utrzymując przy tym niekwestionowaną pozycję lidera na rynku. Przed nami kolejne wyzwania. Aby im sprostać poszukujemy zmotywowanej i doświadczonej osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Analiz i Badań Marketingowych
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska:
- Koordynowanie projektów badawczych prowadzonych w firmie
- Dobieranie odpowiednich metod badawczych i narzędzi do potrzeb zgłoszonych przez klienta wewnętrznego
- Prowadzanie badań marketingowych przy współpracy z klientami wewnętrznymi oraz z agencjami zewnętrznymi (badań rynku)
- Merytoryczne i koncepcyjne opracowywanie raportów z badań marketingowych
- Prezentowanie wyników przeprowadzonych i zleconych badań oraz dostarczanie rekomendacji
- Analizowanie rynku konkurencji bezpośredniej i pośredniej
Oczekujemy:
- Wiedzy z zakresu prowadzania badań marketingowych
- Umiejętności konstruowania narzędzi badawczych
- Wiedzy z zakresu badania potrzeb klienta
- 3-letniego doświadczenia w dziale badań marketingowych lub agencji badawczej
- Preferowane wykształcenie wyższe – socjologia, psychologia
- Bardzo dobrej znajomość MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Mile widziana znajomość jęz. angielskiego
- Zdolności analitycznych, komunikatywności, elastyczności, dokładności i umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Przyjazną atmosferę pracy
- Szeroki pakiet szkoleń otwartych oraz zamkniętych
- Możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczenia grupowego