bieżąca analiza kosztów operacyjnych i przeglądy z właścicielami budżetów; monitoring i analiza efektów wdrażanych w organizacji inicjatyw optymalizacyjnych; analiza rynku w poszukiwaniu najlepszych praktyk productivity w branży wraz z opracowywaniem rekomendacji; rozwój modelu alokacji...
What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
1 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: przygotowywanie i weryfikacja wniosków o dofinansowanie projektów z funduszy Unii Europejskiej w zakresie analiz finansowych, ekonomicznych i przewozowych, weryfikacja studiów wykonalności i innych dokumentów dotyczących przygotowania inwestycji w...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: weryfikacja i opiniowanie opracowań projektowych w części ekonomiczo - finansowej, sprawozdawczość z zakresu środków własnych oraz środków budżetowych, udział w sporządzaniu informacji i sprawozdań z realizacji planu działalności...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Przygotowanie analiz i raportów finansowych, sprzedażowych, zakupowych oraz produkcyjnych; Przygotowanie biznes planów lub dokumentacji / opracowań niezbędnych w celu uzyskania finansowania; Wsparcie procesu zarządzania projektami inwestycyjnymi, monitorowanie kosztów oraz ocena...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 7 000 - 8 500 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Zbieranie, wprowadzanie i przetwarzanie informacji biznesowych. Przygotowywanie i kontrola danych przed wprowadzeniem do systemów ERP/Finansowych, obejmujących: Zamówienia klientów oraz do dostawców, Odbiór produktów, Faktury zakupowe i wyjściowe, Raporty E-commerce.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 6 000 - 7 000 zł brutto/mies.
14 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: udział w sporządzaniu projektów planów działalności inwestycyjnej Centrum oraz harmonogramów nakładów dla zadań realizowanych w Regionie, współudział w opracowywaniu programów inwestycji, przygotowanie raportów z realizacji Planu...
Opis zadań na stanowisku: Rejestracja i koordynacja prac planowych i wejść na obiekty sieciowe; Rejestracja współpracowników; Nadzór nad terminowością rozliczeń z podwykonawcami; Tworzenie raportów; Dbanie o spójnośc danych w systemie SAP w zakresie zainstalowanego i demontowanego...
Zakres obowiązków: Przygotowanie dokumentacji cen transferowych i deklaracji TPR. Analiza treści umów, porozumień, aneksów pod kątem eliminacji ryzyka podatkowego, a także identyfikacji obowiązków podatkowych w obszarze cen transferowych. Przygotowanie analiz porównawczych i analiz...
Your key responsibilities: Provide support in the compilation of diligence reports; Mining of information from electronic data rooms; Background reading and summarising on Target business activities; Review insurance policies and summarise current insurance arrangements in the pre-agreed report...
Czas na DB - dołącz do zespołu DB Cargo Polska i realizuj z nami naszą misję, wizję i wartości! To dzięki naszym pracownikom jesteśmy wiodącym dostawcą usług logistycznych w Europie centralnej.
DB Cargo Polska S.A. oferuje pracę na wyżej wymienionym stanowisku w Dziale Zarządzania Lokomotywami/Wagonami w Zabrzu.
Description
Przygotowanie oraz kontrola budżetu. Analiza odchyleń
Analiza finansowa opłacalności zakupu lub dzierżawy nowego taboru kolejowego
Tworzenie planów oraz rezerw kosztowych działu
Kontrola rozliczeń , zarządzanie fakturami , weryfikacja zgodności obciążeń za zakupione usługi
Współudział w przygotowaniu dokumentacji cen transferowych
Wsparcie administracyjne działu, redagowanie pism
Wsparcie w tworzeniu umów kosztowych i przychodowych
Przygotowanie uchwał na Zarząd
Zamawiane materiałów i usług
Nadzór nad środkami trwałym (przyjmowanie i likwidacja środków trwałych)
Udział w projektach Grupy, w tym również międzynarodowych
Profile
Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne (finanse, zarządzanie, controlling, księgowość)
2 letnie doświadczenia na stanowisku o zbliżonym zakresie zadań
Dobra znajomość programu MS Excel, znajomość SAP będzie dodatkowym atutem
Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym
Umiejętność analitycznego myślenia
Samodzielność oraz dobra organizacja pracy
Komunikatywność, otwartość
Job Offer
Atrakcyjna oferta szkoleń dla pracowników,
Dofinansowanie do kolonii i "zielonej szkoły" dla dzieci
bieżąca analiza kosztów operacyjnych i przeglądy z właścicielami budżetów; monitoring i analiza efektów wdrażanych w organizacji inicjatyw optymalizacyjnych; analiza rynku w poszukiwaniu najlepszych praktyk productivity w branży wraz z opracowywaniem rekomendacji; rozwój modelu alokacji...
What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
1 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: przygotowywanie i weryfikacja wniosków o dofinansowanie projektów z funduszy Unii Europejskiej w zakresie analiz finansowych, ekonomicznych i przewozowych, weryfikacja studiów wykonalności i innych dokumentów dotyczących przygotowania inwestycji w...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: weryfikacja i opiniowanie opracowań projektowych w części ekonomiczo - finansowej, sprawozdawczość z zakresu środków własnych oraz środków budżetowych, udział w sporządzaniu informacji i sprawozdań z realizacji planu działalności...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Przygotowanie analiz i raportów finansowych, sprzedażowych, zakupowych oraz produkcyjnych; Przygotowanie biznes planów lub dokumentacji / opracowań niezbędnych w celu uzyskania finansowania; Wsparcie procesu zarządzania projektami inwestycyjnymi, monitorowanie kosztów oraz ocena...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 7 000 - 8 500 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Zbieranie, wprowadzanie i przetwarzanie informacji biznesowych. Przygotowywanie i kontrola danych przed wprowadzeniem do systemów ERP/Finansowych, obejmujących: Zamówienia klientów oraz do dostawców, Odbiór produktów, Faktury zakupowe i wyjściowe, Raporty E-commerce.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 6 000 - 7 000 zł brutto/mies.
14 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: udział w sporządzaniu projektów planów działalności inwestycyjnej Centrum oraz harmonogramów nakładów dla zadań realizowanych w Regionie, współudział w opracowywaniu programów inwestycji, przygotowanie raportów z realizacji Planu...
Opis zadań na stanowisku: Rejestracja i koordynacja prac planowych i wejść na obiekty sieciowe; Rejestracja współpracowników; Nadzór nad terminowością rozliczeń z podwykonawcami; Tworzenie raportów; Dbanie o spójnośc danych w systemie SAP w zakresie zainstalowanego i demontowanego...
Zakres obowiązków: Przygotowanie dokumentacji cen transferowych i deklaracji TPR. Analiza treści umów, porozumień, aneksów pod kątem eliminacji ryzyka podatkowego, a także identyfikacji obowiązków podatkowych w obszarze cen transferowych. Przygotowanie analiz porównawczych i analiz...
Your key responsibilities: Provide support in the compilation of diligence reports; Mining of information from electronic data rooms; Background reading and summarising on Target business activities; Review insurance policies and summarise current insurance arrangements in the pre-agreed report...