PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie prawidłowej oceny efektywności inwestycji unijnych w zakresie analiz finansowo-ekonomicznych zgodnie z wymaganiami Spółki.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przygotowywanie i weryfikacja wniosków o dofinansowanie projektów z funduszy Unii Europejskiej w zakresie analiz finansowych, ekonomicznych i przewozowych,
- weryfikacja studiów wykonalności i innych dokumentów dotyczących przygotowania inwestycji w zakresie analiz finansowych, ekonomicznych i przewozowych,
- przygotowywanie uzasadnień ekonomicznych oraz obliczanie efektywności ekonomicznej projektów inwestycyjnych dla potwierdzenia efektywności i zasadności realizacji projektu inwestycyjnego,
- współpraca z zewnętrznymi konsultantami wykonującymi dokumentacje przygotowawcze projektu w zakresie analiz finansowych i ekonomicznych,
- współtworzenie opisów przedmiotu zamówienia na prace przygotowawcze w zakresie analiz finansowych ekonomicznych i przewozowych,
- współudział w opracowywaniu i aktualizowaniu wytycznych i procedur niezbędnych do przygotowania projektów kolejowych w zakresie analiz finansowych, ekonomicznych i przewozowych,
- współpraca z organami administracji rządowej i instytucjami reprezentującymi Komisje Europejską w zakresie niezbędnym od prawidłowego przygotowania analiz kosztów i korzyści.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 1 rok pracy w komórce finansowej,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym w szczególności programu MS Excel,
- znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym (B1-B2),
- umiejętność analitycznego myślenia,
- gotowość do uczenia się, pogłębiania wiedzy w zakresie prawidłowego przygotowania inwestycji unijnych,
- umiejętność pracy w warunkach stresujących,
- umiejętność współpracy, komunikowania się,
- dokładność, operatywność, terminowość.
Mile widziane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne w specjalności finanse, ekonomika transportu, ekonometria,
- znajomość zagadnień związanych z realizacją projektów inwestycyjnych,
- doświadczenie zawodowe na podobnych stanowiskach związanych z realizacją projektów inwestycyjnych,
- znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (C1-C2).
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- udział w procesie przygotowania największych w kraju inwestycji finansowanych ze środków unijnych,
- udział w szkoleniach i wyjazdach studyjnych do zagranicznych zarządców kolejowych,
- zakres obowiązków zapewniający stały rozwój zawodowy,
- pracę umożliwiającą uzyskanie poziomu eksperta w zakresie oceny efektywności inwestycji,
- możliwość nawiązania kontaktów z ekspertami krajowymi i unijnymi w zakresie przygotowania projektów inwestycyjnych do realizacji,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.