Poczta Polska S.A.
Biuro Rozwoju Usług Listowych
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Do zadań pracownika będzie należeć:
- prowadzenie analiz niezbędnych do budowy strategii usług listowych, bieżące monitorowanie i analiza rynku - zachowań klientów oraz konkurencji,
- przygotowywanie planów sprzedaży usług w poszczególnych segmentach klientów, przy współpracy ze służbami sprzedaży, bieżące monitorowanie oraz okresowa analiza wykonania planów sprzedaży usług,
- analiza kosztu świadczenia usług z uwzględnieniem informacji przygotowanej przez Biuro Strategii i Współpracy Międzynarodowej dotyczącej kosztów obcych (koszty transportu międzynarodowego i opłat rozliczeniowych z zagranicznymi operatorami pocztowymi),
- analiza rentowności usług, a w szczególności:
- kosztu jednostkowego poszczególnych usług,
- kosztów procesów świadczenia usług,
- szacowanie skutków finansowych wynikających z planowanych zmian cen oraz udzielania rabatów,
- szacowanie dochodowości usług planowanych do wdrożenia,
- szacowanie dochodowości oraz analiza ekonomiczna usług dedykowanych,
- sporządzanie wewnętrznych sprawozdań dotyczących usług, opracowywanie sprawozdań w zakresie usług na potrzeby zewnętrzne zgodnie z obowiązkiem nałożonym na operatora publicznego,
- planowanie i monitorowanie kosztów funkcjonowania Biura Rozwoju Usług Listowych,
- dokonywanie analizy rekomendacji audytu i kontroli wewnętrznej, monitorowanie wdrożenia zasadnych rekomendacji, przeprowadzanie wewnętrznej kontroli funkcjonalnej,
- przygotowanie do archiwizacji materiałów i dokumentów z zakresu pracy Biura.
- wykształcenia średniego (wyższe będzie dodatkowym atutem),
- wiedzy z zakresu ekonomii, finansów i rachunkowości zarządczej,
- bardzo dobrej znajomości produktów Poczty Polskiej S.A. w segmencie usług listowych,
- dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności Excell na poziomie zaawansowanym,
- umiejętności analitycznego myślenia,
- umiejętności organizacji pracy własnej,
- umiejętności działania pod presją czasu,
- nastawienia na osiąganie rezultatów,
- wysokiej kultury osobistej i komunikatywności,
- samodzielności,
- sumienności,
- kreatywności.
- umowę o pracę na zastępstwo,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- szkolenia,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- pracę w dużej, renomowanej, rozwijającej się firmie.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym