Obecnie poszukujemy kandydatów i kandydatek do pracy na stanowisko:
-
Analiza efektywności prowadzonych kampanii reklamowych
-
Opieka nad kampaniami reklamowymi (prowadzenie i optymalizacja)
-
Monitorowanie i weryfikacja kluczowych KPI’s
-
Przygotowywanie analiz, wyciąganie wniosków i rekomendacja dalszych działań
-
Identyfikacja i rozwiązywanie problemów z którymi stykają się użytkownicy na stronie www
-
Planowanie i wdrażanie rozwiązań optymalizujących współczynnik konwersji
-
Planowanie i przeprowadzanie testów A/B
-
Planowanie i przeprowadzanie badań z użytkownikami
-
Opracowywanie rekomendacji działań na podstawie przeprowadzonych badań i analiz
-
Doświadczenie w analityce internetowej i w zakresie prowadzenia testów AB
-
Znajomość Google Analytics, Google Tag Manager, Google Adwords
-
Zaawansowana znajomość MS Excela
-
Znajomość HTML/JavaScript/SQL
-
Znajomość tematyki – conversion optimization
-
Umiejętność analitycznego myślenia
-
Wiedza z zakresu architektury informacji, użyteczności i User Experience
-
Dokładność i samodzielność w działaniu
-
Chęć ciągłego rozwoju
-
Skuteczność w realizacji zamierzonych celów
-
Znajomość trendów
-
Mile widziane:
-
Certyfikat Google Analytics Individual Qualification
-
Ceryfikat Google Adwords
-
Znajomość DoubleClick
-
- Pracę w prężnie rozwijającej się firmie
- Umowę o pracę na pełny etat
- Motywujący system wynagrodzeń
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Prywatną opiekę zdrowotną