Ogłoszenie numer: 724884, z dnia 2015-06-15
Dyrektor Zakładu Emerytalno-Rentowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. administrowania kadrami
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przygotowywanie na podstawie wniosków dokumentacji związanej z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz zmianą warunków umowy o pracę. Przygotowywanie niezbędnych dokumentów i zaświadczeń pracownikom lub upoważnionym członkom ich rodzin oraz prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania w tym zakresie.
- Administrowanie kadrami Zakładu, prowadzenie akt osobowych pracowników.
- Kierowanie pracowników na wymagane prawem badania lekarskie.
- Ustalanie uprawnień, dokonywanie naliczeń i przygotowywanie wniosków o wypłatę nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych i rentowych oraz dodatków stażowych.
- Ewidencjonowanie ruchów kadrowych niezbędnych dla celów statystyczno-sprawozdawczych Głównego Urzędu Statystycznego.
- Ewidencjonowanie zwolnień lekarskich pracowników oraz nadawanie odpowiedniego kodu zgodnie z przepisami o zasiłkach z ubezpieczenia chorobowego oraz ubezpieczenia wypadkowego.
- Nadzór formalny nad terminowością sporządzania planów urlopowych przez Naczelnika Wydziału Logistyki Komisji Lekarskich. Ewidencjonowanie, naliczanie i rozliczanie pracowników z urlopów wypoczynkowych i bezpłatnych oraz ze zwolnień od pracy.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca biurowa,
- wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
- użytkowane sprzęty: komputer, drukarka, niszczarka,
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- praca wiąże się z dużym natężeniem w kontaktach z ludźmi.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Wejście do budynku przy ul. Pawińskiego 17/21 nie posiada podjazdu dla wózków inwalidzkich. W budynku znajdują się dwie windy. Toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze, natomiast miejsce pracy znajduje się na czwartym piętrze. Praca wymaga przemieszczania się po budynku w celu realizacji zadań.
Wymagania
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy:
- Wykształcenie wyższe,
- 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z prowadzeniem spraw kadrowych,
- bardzo dobra znajomość kodeksu pracy i aktów wykonawczych,
- znajomość przepisów o zasiłkach z ubezpieczenia,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność poprawnego formułowania wypowiedzi na piśmie i w mowie.
Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy:
- wykształcenie wyższe ze specjalizacją z zakresu prawa pracy,
- umiejętność obsługi programu kadrowego,
- umiejętność interpretacji przepisów,
- umiejętność współpracy,
- 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku kadrowym w administracji publicznej.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys (CV) i list motywacyjny,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań niezbędnych i dodatkowych (np. świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu lub wykonywaniu prac zleconych).
Termin składania dokumentów:
15-06-2015
Miejsce składania dokumentów:
Zakład Emerytalno-Rentowy MSW
ul. Pawińskiego 17/21
02-106 Warszawa
Inne informacje:
Preferowana forma aplikowania: aplikacja papierowa, wysłana listownie.
W przypadku aplikowania przez portal praca.pl, niezbędne będzie dosłanie lub dostarczenie pozostałych niezbędnych kopii lub skanów dokumentów (zgodnie z informacjami zawartymi w dziale „Wymagane dokumenty i oświadczenia").
Na kopercie oraz w liście motywacyjnym należy zamieścić NAZWĘ STANOWISKA.
Proponowane wynagrodzenie to ok. 3100 zł brutto + ew. wysługa lat.
Wymagane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie BIP ZER w zakładce Praca w ZER MSW > Dokumenty do pobrania (http://www.zer.bip.msw.gov.pl/portal/zer/1043/5123/Oswiadczenie_kandydata.html). Oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Za dokumenty złożone w terminie, uważa się dokumenty nadane w urzędzie pocztowym najpóźniej w ostatnim wskazanym w ogłoszeniu dniu (decyduje data stempla pocztowego).
Odrzucone dokumenty aplikacyjne zostaną komisyjne zniszczone.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu weryfikacji zostaną powiadomieni mailowo.
Zachęcamy osoby z niepełnosprawnością do przesyłania swoich dokumentów aplikacyjnych (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Techniki i metody naboru:
- weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
- sprawdzian wiedzy merytorycznej,
- rozmowa kwalifikacyjna.
W przypadku pytań prosimy o kontakt pod adresem: rekrutacja@zer.msw.gov.pl