poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- stabilne zatrudnienie oraz umowę o pracę,
- pensję zawsze na czas i premię miesięczną,
- trzynastą pensję i dodatek stażowy,
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
- posiadasz wykształcenie średnie lub wyższe techniczne,
- posiadasz doświadczenie w administrowaniu infrastrukturą sieciową,
- posiadasz wiedzę i doświadczenie w konfiguracji urządzeń sieciowych,
- znasz zagadnienia sieciowe,
- sprawnie posługujesz się pakietem MS Office,
- znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodne czytanie dokumentacji,
- wykazujesz się dużą samodzielnością, dokładnością i właściwą organizacją czasu pracy.
- posiadanie certyfikatów potwierdzających wiedzę z zakresu zagadnień sieciowych
- zapewnienie ciągłości działania infrastruktury sieciowej, administrowanie urządzeniami sieciowymi LAN/WAN/WLAN,
- monitorowanie urządzeń sieciowych - usuwanie pojawiających się awarii oraz podejmowanie działań zapobiegających powstawanie awarii,
- przeprowadzanie konfiguracji urządzeń sieciowych według dobrych praktyk, mając na uwadze wydajność i bezpieczeństwo,
- tworzenie i aktualizowania dokumentacji funkcjonalnej i technicznej,
- nadzór i koordynacja działań prowadzonych przez operatorów telekomunikacyjnych,
- planowanie i prowadzenie prac rozwojowych, modernizacyjnych związanych z zarządzaną infrastrukturą sieciową,
- wsparcie merytoryczne innych komórek Spółki oraz prowadzonych projektów,
- przestrzeganie obowiązujących standardów bezpieczeństwa i architektury w zakresie utrzymania, funkcjonowania i rozwoju sieci,
- planowanie oraz koordynacja działań przy wdrażaniu oraz modernizacji infrastruktury sieci,
- tworzenie usprawnień w zakresie diagnostyki, monitoringu i zarządzania infrastrukturą.
Zachęcamy także do aplikowania osoby z orzeczoną niepełnosprawnością,
powyżej 50 lat lub po dłuższej przerwie w pracy.
Czekamy na Twoje CV!
Wypełnienie formularza zajmie Ci tylko kilka minut.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym