Specjalista ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Płock
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Specjalista ds. Administracyjnych w szczególności należeć będzie:
- Zarządzanie pracą recepcji
- Organizacja i rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych
- Organizacja spraw związanych z zakwaterowaniem i transportem pracowników własnych oraz osób współpracujących podczas wyjazdów służbowych
- Współpraca z działem HR, Księgowości i BHP
- Organizacja środków ochrony indywidualnej pracowników oraz spraw związanych z zarządzaniem infrastrukturą firmy
- Organizowanie kart wejścia dla pracowników i osób współpracujących na terenie KTI oraz przepustek do zakładów, które tego wymagają
- Zarządzanie flotą samochodową firmy
- Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem odpadami
- Wsparcie administracyjne firmy związane z codziennym funkcjonowaniem
Wymagania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Samodzielność i umiejętność organizacji pracy własnej
- Wykształcenie ekonomiczne – mile widziane
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Prawo jazdy kat. B
- Zaangażowanie
- Komunikatywność i wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Wysoka etyka pracy i pozytywne nastawienie
Oferujemy:
- Umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość rozwoju w międzynarodowej grupie będącej liderem wśród wykonawców w przemyśle oil&gas
- Udział w ciekawych projektach
- Przyjazną atmosferę pracy oraz wsparcie zespołu
- Współpracę z wysokiej klasy specjalistami
- Atrakcyjny pakiet benefitów: opieka medyczna LUX MED, fundusz socjalny, ubezpieczenie NNW, Karta MultiSport
Poznaj
KTI Poland S.A.
KTI Poland S.A. jest międzynarodową firmą EPC oferującą usługi z zakresu projektowania, realizacji dostaw i budowy w przemyśle naftowym, gazowym, petrochemicznym, chemicznym i energetycznym.Główne kompetencje firmy KTI to:- Instalacje rafineryjne, petrochemiczne i chemiczne;- Studia technologiczne/ wykonalności;- Doradztwo i zarządzanie projektami;- Technologie wysokich temperatur.