Spółka JELCZ - Członek Grupy Kapitałowej PGZ z ponad półwieczną tradycją w dziedzinie motoryzacji gwarantująca najwyższe standardy jakości, innowacyjne metody produkcji i sprawdzone rozwiązania dla sił zbrojnych.
Specjalista ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Jelcz-Laskowice
Twój zakres obowiązków:
- Dbanie o przepływ dokumentacji pomiędzy wydziałami konstrukcja/technologia/planowanie w zakresie kart zmian, wniosków o zmianę – ewidencjonowanie dokumentacji, nadzór nad obiegiem;
- Udostępnianie i aktualizowanie dokumentacji w systemie LN INFOR;
- Prowadzenie rejestrów dokumentacji wchodzącej i wychodzącej;
- Archiwizowanie i ewidencjonowanie dokumentacji biura w zakresie instrukcji technologicznych, rysunków konstrukcyjnych, kart zmian, wniosków o zmianę;
- Administrowanie i kontrola nad przepływem dokumentów pomiędzy Biurem Technologicznym a innymi działami Spółki;
- Przygotowywanie raportów w MS Excel;
- Przygotowywanie protokołów konieczności zakupów i nadzór nad ich obiegiem;
- Wydruk dokumentacji WDT;
- Wsparcie biura w codziennej pracy;
- Inne zadania zlecone przez przełożonego.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie min. średnie;
- Doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjnym / związanym z obsługą biura;
- Dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególność MS Excel;
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, terminowość, sumienność oraz zaangażowanie;
- Duża samodzielność w działaniu i komunikatywność;
- Mile widziana znajomość rysunku technicznego.
To oferujemy:
- Karta MultiSport – oferujemy kilka pakietów do wyboru z dofinansowaniem dla pracownika w wysokości 50%;
- Stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę;
- Opieka medyczna LUXMED – bezpłatna opieka medyczna dla pracowników;
- Świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych – dodatki na Święta oraz urlop;
- Dodatek motywacyjny;
- Dofinansowanie do posiłków;
- Rozwój zawodowy – szkolenia zawodowe, możliwość nauki od wykwalifikowanych i doświadczonych pracowników.