- Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
- Nadzór nad obiegiem i archiwizacją dokumentów dotyczących kontraktu.
- Przygotowywanie projektów pism / raportów.
- Kompleksową obsługę administracyjno-logistyczną kontraktu.
- Wykształcenie średnie, mile widziane wyższe w zakresie administracji lub zarządzania
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w branży budowlanej – mile widziane.
- Bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Word i MS Excel.
- Komunikatywność i zdolności organizacyjne.
- Dokładność i sumienność w wykonywaniu swoich obowiązków.
- rynkowe wynagrodzenie
- prywatna opieka medyczna dla Ciebie i rodziny
- ubezpieczenie na życie
- szkolenia branżowe i współpraca z ekspertami
- atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. karta multisport, bilety do kina)
- przyjazna atmosfera w pracy
- bony podarunkowe
- pożyczka mieszkaniowa
Poznaj
Trakcja S.A.
Dlaczego warto?
Jako Trakcja S.A. jesteśmy jedną z największych spółek giełdowych działających w sektorze budownictwa infrastrukturalnego i energetyki. Powstaliśmy tuż po II Wojnie Światowej, aby odbudować zniszczoną infrastrukturę kolejową i tak oto działamy do dziś, zmieniając polską branżę budowlaną. Od lat przekraczamy granice, działając na Litwie, Łotwie i Ukrainie, a także w Niemczech i Szwecji. Zakres naszych prac nie ogranicza się do linii kolejowych, tramwajowych czy trolejbusowych – w dużej mierze specjalizujemy się w budowie dróg, mostów, obiektów inżynieryjnych i kubaturowych oraz w obszarze inżynierii środowiska. Jesteśmy żywo zaangażowani w branżę elektroenergetyczną - działamy jako wykonawca sieci dystrybucyjnych i przesyłowych oraz jako producent urządzeń na potrzeby układów zasilania linii kolejowych i tramwajowych. Co istotne - zapewniamy kompleksową realizację kontraktów, świadcząc również usługi projektowe.
Proces rekrutacji
- Krok Zapoznamy się z Twoim CV
- Krok Zadzwonimy
- Krok Spotkamy się
- Krok Damy znać, jak Ci poszło
- Krok Witamy na pokładzie!