Ogłoszenie numer: 3015881, z dnia 2020-01-24
Uniwersytet Morski w Gdyni poszukuje
Kandydata/Kandydatkę na stanowisko:
Specjalista ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Gdynia
Wymagania
- wykształcenie wyższe;
- dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie;
- dobra znajomość obsługi pakietu MS Office;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- skrupulatność, dokładność, zaangażowanie w działaniu;
- komunikatywność;
- otwartość ma doskonalenie zawodowe;
- umiejętność zarządzania czasem i realizacji założonych celów;
- mile widziane doświadczenie w pracy biurowej.
Przewidywana data zatrudnienia: marzec 2020 r.
Wymiar czasu pracy: 1 etat
Jednostka/komórka organizacyjna: Rektorat UMG, Biuro Rektora
Poznaj
Uniwersytet Morski w Gdyni
Uniwersytet Morski w Gdyni to najstarsza morska uczelnia państwowa w Polsce i jedna z największych w Europie. Kształci przyszłych oficerów floty handlowej oraz kadry inżynierskie i menedżerskie dla gospodarki morskiej i regionu nadmorskiego na poziomie licencjackim, inżynierskim, magisterskim i doktorskim.Kształcenie doktorantów w Uniwersytecie Morskim w Gdyni odbywa się w ramach Szkoły Doktorskiej. Jej absolwenci uzyskują stopień doktora w dyscyplinach: nauki o zarządzaniu i jakości, automatyka, elektronika, elektrotechnika i technologie kosmiczne, inżynieria lądowa, geodezja i transport, nauki o Ziemi i środowisku.Uczelnia umożliwia zdobywanie wiedzy nie tylko na studiach stacjonarnych, ale również na studiach niestacjonarnych, podyplomowych, MBA oraz na kursach kwalifikacyjnych i specjalistycznych. Oferta kierunków i specjalności jest bogata i odpowiada na aktualne zapotrzebowanie rynku pracy.W skład Uniwersytetu Morskiego w Gdyni wchodzą Wydziały: Elektryczny, Mechaniczny, Nawigacyjny, Zarządzania i Nauk o Jakości, Informatyki oraz Instytut Morski UMG. Uczelnia spełnia światowe wymogi w zakresie kształcenia oficerów floty handlowej zgodnie z Konwencją STCW, a System Zarządzania Jakością jest zgodny z wymaganiami norm ISO 9001:2015 i obejmuje całą działalność Uniwersytetu Morskiego w Gdyni.