Naszym Klientem jest firma będąca producentem materiałów budowlanych. Ma wieloletnią tradycję, pozycję lidera w branży, zagraniczny kapitał, w Polsce rozproszoną strukturę. W związku z aktualnymi potrzebami, do biura Zarządu w Łodzi, poszukujemy kandydata/ki na stanowisko:
Specjalista będzie odpowiedzialny za prowadzenie biura Zarządu firmy, obieg dokumentacji i korespondencji w firmie, nadzór nad flotą aut osobowych i dostawczych i związanymi z tym zagadnieniami (przeglądy, polisy, viatoll, karty paliwowe, kontakty z TDT), współpracę z firmami transportowymi i spedycją, kontakty z Urzędami, współpracę z dostawcami produktów i usług w zakresie administrowania dokumentami (terminy, umowy, rozliczenia współpracy).
- Doświadczenie w pracy w administracji w biurze firmy handlowej, produkcyjnej, usługowej
- Mile widziane doświadczenia w zakresie praktycznej obsługi zagadnień administracyjnych związanych z flotą czy w dokonywaniu zakupów; są to jednak obowiązki, które można opanować po przeszkoleniu
- Umiejętność obsługi pakietu Office
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (obcojęzyczny Zarząd)
- Dobra organizacja pracy własnej, dokładność, samodzielność
Oferujemy stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się strukturze, atrakcyjne wynagrodzenie, narzędzia i warunki pracy, możliwość powiększania zakresu kwalifikacji poprzez szkolenia i zdobywanie nowych doświadczeń biznesowych.