Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Specjalista ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Łódź
Nr ref.: 9-12-50246
Dla naszego klienta, dystrybutora renomowanych kosmetyków, z siedzibą w Łodzi, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko: Specjalista ds. administracyjnych
Zakres obowiązków:
- Planowanie, koordynowanie, nadzorowanie remontów, napraw czy przeprowadzek w biurach spółki oraz w sklepach i stoiskach firmowych
- Kontrola nad stanem technicznym budynku oraz nad utrzymaniem czystości
- Udział w administrowaniu sprzętem i systemami informatycznymi i zapewnienie ciągłości ich działania ( współpraca z zewnętrzną firmą IT)
- Zarządzanie umowami związanymi z dostarczaniem mediów, usług telekomunikacyjnych i innych umów dotyczących administracji
- Prowadzeniem spraw związanych z ubezpieczeniami i gwarancjami bankowymi.
- Zarządzanie i nadzór nad flotą samochodową (zakup, sprzedaż, ubezpieczenia, likwidacja szkód, serwis, leasing)
- Zarządzanie i nadzór nad środkami trwałymi
- Zakup materiałów biurowych, materiałów BHP, wyposażenia biur oraz lokali.
- Negocjowanie warunków umów z dostawcami
- Przygotowanie raportów i zestawień kosztów na potrzeby Zarządu
- Zapewnienie optymalizacji kosztów
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, preferowane w zakresie: administracja, ekonomia, zarządzanie
- Min. 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- Wiedza z zakresu zarządzania flotą, środkami trwałymi, sprzętem IT
- Umiejętność redagowania pism i umów
- Znajomość technik i narzędzi negocjacyjnych
- Podstawowa wiedza finansowa
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność planowania i organizacji
Korzyści
- Możliwość rozwoju w firmie w ugruntowanej pozycji na rynku
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Bardzo przyjazna atmosfera pracy
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".