Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
specjalista junior / mid umowa na zastępstwo / o pracę pełny etat
1 dni
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w prowadzeniu spraw związanych z opracowywaniem programów, planów wieloletnich i rocznych oraz realizację zadań w zakresie utrzymania, ocenę szkód i opracowywanie planów usuwania skutków powodzi, realizację prac związanych z...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Wprowadzanie do elektronicznego systemu wewnętrznego nowych umów kosztowych i przychodowych oraz aktualizację umów istniejących, Podpinanie właściwych obiektów najmu do umów kosztowych i przychodowych w systemie oraz - w przypadku...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego.
Do Twoich zadań należeć będzie: Przyjmowanie i wysyłka korespondencji, w tym korespondencji elektronicznej i tradycyjnej. Obsługa klienta, w tym udzielanie wsparcia w zakresie procedur firmowych. Zarządzanie dokumentacją, w tym jej przechowywanie, archiwizowanie i aktualizowanie. Wykonywanie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
22 godz.
Praca w Szpitalu z Grupy LUX MED ul. Puławska 455, Warszawa Twoje zadania: Wsparcie Dyrektora Szpitala w zadaniach administracyjnych; Zamówienia biurowe i gospodarcze na potrzeby Szpitala; Wprowadzanie faktur, nadzorowanie obiegu faktu; Nadzorowanie gospodarki magazynowej; Nadzorowanie procesów...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
24 godz.
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: prowadzenie wszystkich spraw związanych z tokiem studiów studentów kierunku lekarskiego (III i IV rok) oraz kierunku technik dentystycznych, współpraca z Opiekunami lat, nauczycielami dydaktycznymi oraz jednostkami...
Zadania: Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami; Prowadzenie archiwum dokumentów; Zaopatrywanie biura w artykuły biurowe i spożywcze; Aktywny udział w posiedzeniach zarządu, przygotowywanie protokołów, raportów i...
Główny zakres obowiązków: rejestrowanie oraz dystrybucja korespondencji przychodzącej i wychodzącej ze Spółki przygotowanie korespondencji do wysyłki pocztowej współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie usług pocztowych przygotowanie i wysyłka korespondencji pocztą kurierską...
Zadania, które na Ciebie czekają: Bieżąca obsługa recepcji, w tym powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacja oraz obsługa spotkań dla pracowników oraz klientów....
Fresenius Nephrocare Polska Sp. z o.o. światowy lider w dziedzinie dializoterapii poszukuje kandydata/kandydatki do pracy na stacji dializ w Szczecinie
na stanowisku:
Specjalista ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Szczecin
Wymagania:
WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE
ŁATWOŚĆ W NAWIĄZYWANIU KONTAKTÓW
UMIEJĘTNOŚĆ PRACY POD PRESJĄ CZASU
MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W PRACY ADMINISTRACYJNEJ
ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE
BARDZO DOBRA ORGANIZACJA WŁASNEJ PRACY
SUMIENNOŚĆ I DOKŁADNOŚĆ W WYKONYWANIU OBOWIĄZKÓW, PRACOWITOŚĆ I SYSTEMATYCZNOŚĆ,
Oferujemy:
UMOWĘ O PRACĘ W WYMIARZE ETATU NA ZASTĘPSTWO
PRACĘ W DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCYM SIĘ PRZEDSIĘBIORSTWIE
STABILNE I STAŁE ZATRUDNIENIE
W grupie Fresenius Medical Care wszystkich pracowników łączy wspólny cel: zdrowie naszych pacjentów. Będziemy zaszczyceni jeśli zechcesz dołączyć do naszego zespołu.
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
specjalista junior / mid umowa na zastępstwo / o pracę pełny etat
1 dni
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w prowadzeniu spraw związanych z opracowywaniem programów, planów wieloletnich i rocznych oraz realizację zadań w zakresie utrzymania, ocenę szkód i opracowywanie planów usuwania skutków powodzi, realizację prac związanych z...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Wprowadzanie do elektronicznego systemu wewnętrznego nowych umów kosztowych i przychodowych oraz aktualizację umów istniejących, Podpinanie właściwych obiektów najmu do umów kosztowych i przychodowych w systemie oraz - w przypadku...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego.
Do Twoich zadań należeć będzie: Przyjmowanie i wysyłka korespondencji, w tym korespondencji elektronicznej i tradycyjnej. Obsługa klienta, w tym udzielanie wsparcia w zakresie procedur firmowych. Zarządzanie dokumentacją, w tym jej przechowywanie, archiwizowanie i aktualizowanie. Wykonywanie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
22 godz.
Praca w Szpitalu z Grupy LUX MED ul. Puławska 455, Warszawa Twoje zadania: Wsparcie Dyrektora Szpitala w zadaniach administracyjnych; Zamówienia biurowe i gospodarcze na potrzeby Szpitala; Wprowadzanie faktur, nadzorowanie obiegu faktu; Nadzorowanie gospodarki magazynowej; Nadzorowanie procesów...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
24 godz.
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: prowadzenie wszystkich spraw związanych z tokiem studiów studentów kierunku lekarskiego (III i IV rok) oraz kierunku technik dentystycznych, współpraca z Opiekunami lat, nauczycielami dydaktycznymi oraz jednostkami...
Zadania: Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami; Prowadzenie archiwum dokumentów; Zaopatrywanie biura w artykuły biurowe i spożywcze; Aktywny udział w posiedzeniach zarządu, przygotowywanie protokołów, raportów i...
Główny zakres obowiązków: rejestrowanie oraz dystrybucja korespondencji przychodzącej i wychodzącej ze Spółki przygotowanie korespondencji do wysyłki pocztowej współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie usług pocztowych przygotowanie i wysyłka korespondencji pocztą kurierską...
Zadania, które na Ciebie czekają: Bieżąca obsługa recepcji, w tym powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacja oraz obsługa spotkań dla pracowników oraz klientów....