Najnowsze oferty pracy

  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   opolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Pracownik ds. umów przychodowych

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 000 zł brutto/mies.
    3 godz.
    Zakres obowiązków: przygotowywanie ofert sprzedaży produktów/usług, opracowywanie i uzgadnianie umów przychodowych, obsługa i rozliczanie umów przychodowych, prowadzenie rejestrów umów.
  • Pracownik administracyjno-biurowy w kancelarii firmy

    Śląskie Laboratoria Analityczne Sp. z o.o.   Świętochłowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 800 - 5 500 zł brutto/mies.
    23 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa dokumentacji w tym Prowadzenie ewidencji dokumentów firmowych. Weryfikacja poprawności dokumentów i ich archiwizacja. Przygotowywanie oraz redagowanie pism urzędowych i firmowych. Organizacja obiegu dokumentów wewnątrz firmy. Kontakt z klientami i partnerami...
  • Specjalista do spraw umów i przetargów

    PUH El Professional Mariusz Maszota   Kębłowo    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Twój zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP; koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym; przygotowanie umów i zleceń z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi studentów

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    24 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę administracyjną studiów w języku polskim i angielskim. Osoba będzie zatrudniona na umowę na czas zastępstwa. Zakres obowiązków: całokształt prac administracyjnych związany z prowadzeniem studiów w języku angielskim...
  • Specjalista ds. organizacji szkoleń

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    24 godz.
    Zadania: Obsługa administracyjna zamówień na usługi szkoleniowe oraz ich rejestracja na platformie szkoleniowej i w systemach wewnętrznych działu Monitorowanie i kontrolowanie poprawności danych w systemach zgodnych z warunkami zamówienia Planowanie i organizowanie zasobów do realizacji...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres czynności: Przyjmowanie korespondencji wpływającej do Oddziału i dekretowanie do poszczególnych wydziałów; Prowadzenie rejestracji korespondencji w elektronicznym systemie obiegu dokumentów; Obsługa korespondencji wychodzącej z Oddziału; Rejestracje i odwzorowanie cyfrowe zwrotu...
  • HubSpot CRM Manager

    SMARTLUNCH S.A.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   14 000 - 17 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    1 dni
    Zadania: Nadzór nad wdrożeniem HubSpot w strukturach firmy, w tym koordynacja działań i monitorowanie postępów. Ścisła współpraca z zespołami marketingu i sprzedaży w celu zwiększenia wydajności i zaangażowania klientów. Projektowanie i automatyzacja procesów w HubSpot, z...
  • Referent ds. Administracyjnych - Pracownik sekretariatu

    MIRBUD S.A.   Jawor, ul. Wiejska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: obsługa administracyjna biura, rejestrowanie, opisywanie i rozliczanie faktur, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestracja i archiwizacja poczty, dbanie o prawidłowy i terminowy przepływ informacji i dokumentów wewnątrz firmy, przygotowywanie raportów...
  • Specjalista ds. administracji

    NetWorkS! sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Miejsce pracy: Katowice nr ref: CTO-ODS-KAT Opis zadań na stanowisku: Obsługa tematów związanych z dostępem do stacji bazowych Wysyłanie list stałych na obiekty Zgłaszanie wejść/prac na obiektach Programowanie i wydawanie kluczy dla firm podwykonawczych Opiniowanie umów w zakresie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Opolskie Opole Specjalista ds. Administracyjnych Opole
Specjalista ds. administracyjnych z językiem niemieckim

Specjalista ds. administracyjnych z językiem niemieckim

PwC Service Delivery Center
Opole
praca stacjonarna
1979 dni temu
Zespół usług wewnętrznych (IFS - Internal Firm Services) w PwC Service Delivery Center w Opolu świadczy kompleksowe usługi dla 2 krajów europejskich (Niemiec i Wielkiej Brytanii). Zakres świadczonych usług to głównie zadania związane z obszarem procesów księgowych (zobowiązania, należności, master data, rachunkowość bankowa).
 
Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych zawarte są w Polityce Prywatności / Privacy Statement.

 

Specjalista ds. administracyjnych z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Opole
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
  • Codzienny kontakt z klientem w języku niemieckim i/lub angielskim,
  • Wystawianie faktur oraz wprowadzaniem danych do systemu,
  • Rozwiązywanie i monitorowanie niezgodności sald,
  • Przygotowywanie i raportowanie zestawień księgowych.
Oczekiwany profil kandydata:
  • Znajomość języka niemieckiego i angielskiego na poziomie dobrym,
  • Umiejętność analitycznego myślenia,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Pozytywne nastawienie do nauki i przejmowania nowych obowiązków,
  • Nastawienie na wysoką jakość obsługi klienta,
  • Wiedza lub doświadczenie w obszarze administracji i księgowości będą dodatkowym atutem,
  • Znajomość programu MS Excel będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • Pakiet wdrożeniowy - szkolenia wprowadzające i merytoryczne, wsparcie opiekuna (Buddy Program),
  • Program Care & Wellness w tym m.in kompleksowa opieka medyczna, ubezpieczenia, cyklicznie organizowane aktywności Wellness, kluby sportowe, możliwość skorzystania z karty Multisport,
  • Dostęp do platformy MultiKafeteria, w tym możliwość skorzystania z bonów zakupowych i voucherów,
  • Roczny bonus finansowy uzależniony od wyników pracy,
  • Szkolenia z zakresu umiejętności miękkich, techniczne oraz dodatkowe platformy szkoleniowe,
  • Imprezy integracyjne (Carnival Party, Away Day) i wyjścia zespołowe,
  • Program Bike2Work oraz miejsca parkingowe dla rowerów,
  • Możliwość pracy z domu i elastyczny czas pracy zależnie od potrzeb biznesowych i pracownika.

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest PricewaterhouseCoopers Service Delivery Center Poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (00-633) przy ul. Polnej 11 (dalej jako: PwC lub administrator). Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu przeprowadzenia rekrutacji na oferowane stanowisko. Po wyrażeniu odrębnej zgody, dane osobowe będą przetwarzane również w celu udziału w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez PwC oraz wysyłania powiadomień o ofertach pracy w PwC i o wydarzeniach związanych z pracą, które organizowane są przez PwC lub z udziałem PwC (np. targi pracy). Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w Polityce Prywatności


 

Poznaj

PwC

Dlaczego warto?

PwC Polska jest częścią globalnej sieci firm świadczących usługi audytu, doradztwa podatkowego i doradztwa biznesowego oraz technologicznego. Naszym celem jest pomaganie klientom w osiąganiu ich celów poprzez dostarczanie kompleksowych rozwiązań i specjalistycznej wiedzy branżowej. Stawiając na innowacyjność i współpracę, umożliwiamy naszym pracownikom wywieranie znaczącego wpływu i wprowadzanie pozytywnych zmian w świecie biznesu. W PwC oferujemy dynamiczne i integracyjne środowisko pracy, które sprzyja rozwojowi zawodowemu. Zapewniamy szkolenia i zasoby wspierające rozwój kariery naszych pracowników, umożliwiając im budowanie z nami udanej i satysfakcjonującej kariery.
Dołącz do nas w PwC i uwolnij swój potencjał na świetlaną przyszłość w świecie profesjonalnych usług.

Proces rekrutacji - Studenci i absolwenci

Krok Aplikacja online Aplikacja online
Krok Game-Based Assessment Game-Based Assessment
Krok Weryfikacja języka w formie video Weryfikacja języka w formie video
Krok Assessment Center / Rozmowa kwalifikacyjna Assessment Center / Rozmowa kwalifikacyjna

Proces rekrutacji - Profesjonaliści

Krok Aplikacja online Aplikacja online
Krok Telefoniczna rozmowa kwalifikacyjna Telefoniczna rozmowa kwalifikacyjna
Krok Spotkanie rekrutacyjne Spotkanie rekrutacyjne

Podobne oferty

  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   opolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Pracownik ds. umów przychodowych

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 000 zł brutto/mies.
    3 godz.
    Zakres obowiązków: przygotowywanie ofert sprzedaży produktów/usług, opracowywanie i uzgadnianie umów przychodowych, obsługa i rozliczanie umów przychodowych, prowadzenie rejestrów umów.
  • Pracownik administracyjno-biurowy w kancelarii firmy

    Śląskie Laboratoria Analityczne Sp. z o.o.   Świętochłowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 800 - 5 500 zł brutto/mies.
    23 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa dokumentacji w tym Prowadzenie ewidencji dokumentów firmowych. Weryfikacja poprawności dokumentów i ich archiwizacja. Przygotowywanie oraz redagowanie pism urzędowych i firmowych. Organizacja obiegu dokumentów wewnątrz firmy. Kontakt z klientami i partnerami...
  • Specjalista do spraw umów i przetargów

    PUH El Professional Mariusz Maszota   Kębłowo    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Twój zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP; koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym; przygotowanie umów i zleceń z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi studentów

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    24 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę administracyjną studiów w języku polskim i angielskim. Osoba będzie zatrudniona na umowę na czas zastępstwa. Zakres obowiązków: całokształt prac administracyjnych związany z prowadzeniem studiów w języku angielskim...
  • Specjalista ds. organizacji szkoleń

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    24 godz.
    Zadania: Obsługa administracyjna zamówień na usługi szkoleniowe oraz ich rejestracja na platformie szkoleniowej i w systemach wewnętrznych działu Monitorowanie i kontrolowanie poprawności danych w systemach zgodnych z warunkami zamówienia Planowanie i organizowanie zasobów do realizacji...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres czynności: Przyjmowanie korespondencji wpływającej do Oddziału i dekretowanie do poszczególnych wydziałów; Prowadzenie rejestracji korespondencji w elektronicznym systemie obiegu dokumentów; Obsługa korespondencji wychodzącej z Oddziału; Rejestracje i odwzorowanie cyfrowe zwrotu...
  • HubSpot CRM Manager

    SMARTLUNCH S.A.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   14 000 - 17 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    1 dni
    Zadania: Nadzór nad wdrożeniem HubSpot w strukturach firmy, w tym koordynacja działań i monitorowanie postępów. Ścisła współpraca z zespołami marketingu i sprzedaży w celu zwiększenia wydajności i zaangażowania klientów. Projektowanie i automatyzacja procesów w HubSpot, z...
  • Referent ds. Administracyjnych - Pracownik sekretariatu

    MIRBUD S.A.   Jawor, ul. Wiejska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: obsługa administracyjna biura, rejestrowanie, opisywanie i rozliczanie faktur, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestracja i archiwizacja poczty, dbanie o prawidłowy i terminowy przepływ informacji i dokumentów wewnątrz firmy, przygotowywanie raportów...
  • Specjalista ds. administracji

    NetWorkS! sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Miejsce pracy: Katowice nr ref: CTO-ODS-KAT Opis zadań na stanowisku: Obsługa tematów związanych z dostępem do stacji bazowych Wysyłanie list stałych na obiekty Zgłaszanie wejść/prac na obiektach Programowanie i wydawanie kluczy dla firm podwykonawczych Opiniowanie umów w zakresie...