Zakres zadań podstawowych: merytoryczna i formalna obsługa dokumentacji na szczeblu komórki organizacyjnej Biura Zarządu, w tym aktów zawierających regulacje wewnątrzorganizacyjne, udział w komisjach merytorycznych powoływanych w danym obszarze tematycznym, wykonywanie bieżącej pracy Biura Zarządu.
Zadania: Prowadzenie kalendarza i rejestru spraw sądowych; Wprowadzanie danych do systemów klientów; Kontakt z klientami kancelarii, sądami, czy organami administracji; Przygotowywanie raportów i zestawień; Praca z dokumentami (edycja, formatowanie dokumentów) Wsparcie administracyjne;...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: wsparcie pracowników działu handlowego w obszarze administracyjnym, pomoc w przygotowaniu ofert handlowych i dokumentacji technicznej, bieżąca obsługa biura (prace administracyjne, korespondencja, wystawianie faktur, zakupy itp.), współpraca z innymi działami w firmie.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 19 000 - 22 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Główne obowiązki: wykonywanie, opracowywanie oraz analiza kalkulacji produkcji opakowań papierowych, aktualizowanie baz danych w zakresie kalkulacji, współpraca z działem realizacji zamówień, zakupów oraz z innymi działami firmy, archiwizacja sporządzonych kalkulacji.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw związanych z uzgadnianiem m.in. projektów decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o lokalizacji celu publicznego w zakresie terenu położonego na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią, przygotowywanie informacji o...
Kluczowe obowiązki: Przyjmowanie i wysyłka korespondencji, w tym korespondencji elektronicznej i tradycyjnej. Obsługa klienta, w tym udzielanie wsparcia w zakresie procedur firmowych. Zarządzanie dokumentacją, w tym jej przechowywanie, archiwizowanie i aktualizowanie. Wykonywanie czynności...
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Obowiązki: kontrola uprawnień pracowników (certyfikaty, kompetencje etc.) planowanie prac i organizacja ruchu; prowadzenie rejestrów; udział w naradach;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
20 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa kontroli i audytów przeprowadzanych przez zewnętrzne i wewnętrzne organy kontroli i audytu, nadzorowanie realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych, koordynowanie działań związanych z rozpatrywaniem skarg, wniosków i interpelacji...
Specjalista ds. administracyjnych z j. obcym (m/k)
Specjalista ds. administracyjnych z j. obcym (m/k)
CPL JOBS Sp. z o.o.
Poznań
praca stacjonarna
2443 dni temu
CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Specjalista ds. administracyjnych z j. obcym (m/k)
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: JO-1707-356540
Obowiązki:
Codzienne kontakty telefoniczne i e-mailowe z dostawcami w celu rozwiązania rozbieżności
Rozliczanie faktur
Monitoring faktur od dostawców
Tworzenie zleceń od dostawców związanych z zamówieniami
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość jednego z języków - j.niemieckiego, norwerski, francuski, duński, czeski, słowacki, niderlandzki, hebrajski,
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Znajomość MS Office
Mile widziane wykształcenie kierunkowe - finanse, rachunkowość lub pokrewne (nie jest konieczne)
Oferujemy:
Praca w międzynarodowym środowisku z możliwością wykorzystania języków obcych
Karta multisport
Prywatna opieka medyczna
Szkolenia podnoszące kwalifikacje
Bilety do kina, teatru, zniżki w restauracjach
Pakiet relokacyjny dla osób mieszkających za granicą
Zakres zadań podstawowych: merytoryczna i formalna obsługa dokumentacji na szczeblu komórki organizacyjnej Biura Zarządu, w tym aktów zawierających regulacje wewnątrzorganizacyjne, udział w komisjach merytorycznych powoływanych w danym obszarze tematycznym, wykonywanie bieżącej pracy Biura Zarządu.
Zadania: Prowadzenie kalendarza i rejestru spraw sądowych; Wprowadzanie danych do systemów klientów; Kontakt z klientami kancelarii, sądami, czy organami administracji; Przygotowywanie raportów i zestawień; Praca z dokumentami (edycja, formatowanie dokumentów) Wsparcie administracyjne;...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: wsparcie pracowników działu handlowego w obszarze administracyjnym, pomoc w przygotowaniu ofert handlowych i dokumentacji technicznej, bieżąca obsługa biura (prace administracyjne, korespondencja, wystawianie faktur, zakupy itp.), współpraca z innymi działami w firmie.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 19 000 - 22 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Główne obowiązki: wykonywanie, opracowywanie oraz analiza kalkulacji produkcji opakowań papierowych, aktualizowanie baz danych w zakresie kalkulacji, współpraca z działem realizacji zamówień, zakupów oraz z innymi działami firmy, archiwizacja sporządzonych kalkulacji.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw związanych z uzgadnianiem m.in. projektów decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o lokalizacji celu publicznego w zakresie terenu położonego na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią, przygotowywanie informacji o...
Kluczowe obowiązki: Przyjmowanie i wysyłka korespondencji, w tym korespondencji elektronicznej i tradycyjnej. Obsługa klienta, w tym udzielanie wsparcia w zakresie procedur firmowych. Zarządzanie dokumentacją, w tym jej przechowywanie, archiwizowanie i aktualizowanie. Wykonywanie czynności...
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Obowiązki: kontrola uprawnień pracowników (certyfikaty, kompetencje etc.) planowanie prac i organizacja ruchu; prowadzenie rejestrów; udział w naradach;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
20 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa kontroli i audytów przeprowadzanych przez zewnętrzne i wewnętrzne organy kontroli i audytu, nadzorowanie realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych, koordynowanie działań związanych z rozpatrywaniem skarg, wniosków i interpelacji...