Aldesa Polska to firma działająca na rynku polskim w sektorze budownictwa infrastrukturalnego, energetycznego, przemysłowego, odnawialnych źródeł energii oraz budownictwa użyteczności publicznej od 2007 roku. Zapraszamy do Naszego Zespołu!
- Nadzór nad obiegiem dokumentacji na projekcie budowlanym,
- Wprowadzanie dokumentów do systemu administracyjnego CIPRO,
- Wsparcie w zarządzaniu flotą samochodową projektu,
- Wsparcie administracyjne w biurze budowy,
- Kontrola procedur administracyjnych,
- Dbanie o korespondencję przychodzącą i wychodzącą,
- Prowadzenie zakupów materiałów biurowych.
- Wykształcenie wyższe lub techniczne,
- Minimum rok doświadczenia w pracy na stanowisku administracyjnym lub księgowym,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym,
- Znajomość języka hiszpańskiego będzie dodatkowym atutem,
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera - w szczególności pakietu MS Office,
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Umiejętność pracy w zespole.
- Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie międzynarodowej,
- Udział w ciekawym projekcie oil & gas,
- Możliwość rozwoju zawodowego i nowych kompetencji,
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o UoP na pełen etat,
- Przyjazną atmosferę pracy,
- Pakiet benefitów.
Poznaj
ALDESA POLSKA SERVICES Sp. z o.o.
Aldesa jest spółką-córką hiszpańskiej firmy budowlanej Aldesa Group, która została utworzona w Madrycie w 1969 roku.
W Polsce firma rozpoczęła swoją aktywność w 2007 roku w Krakowie, obecnie działa na terenie całego kraju jako generalny wykonawca obiektów w sektorze przemysłowym, energii odnawialnej, budownictwie kubaturowym oraz infrastrukturze drogowej. Jest także deweloperem oraz zarządcą budynku biurowego klasy A Diamante Plaza w Krakowie.
Kluczem do sukcesu firmy jest znajomość lokalnych uwarunkowań, międzynarodowych standardów pracy, indywidualne podejście do klienta oraz umiejętność adaptacji do zmieniających się wymagań rynku i potrzeb klientów, trafny dobór realizowanych projektów oraz ciągłe poszukiwanie nowych, lepszych rozwiązań. Aldesa tworzy wartość dodaną na każdym projekcie i oferuje klientom bardziej wszechstronne i efektywne kosztowo rozwiązania, bez zaniedbywania efektywnego zarządzania terminami oraz stale dąży do poprawy procesu. Atutem firmy jest również profesjonalizm i doświadczenie zatrudnionych pracowników. Firma posiada certyfikaty ISO 14001: 2004 (System zarządzania środowiskowego), OHSAS 18001: 2007 (System zarządzania BHP) oraz ISO 9001: 2008 (System zarządzania jakością).
Aldesa w Polsce Oferuje pełen zakres usług budowlanych Działa w wielu sektorach rynku Na rynku od 2007 roku Roczny przychód 132 mln PLN w 2012 roku Wartość realizowanych inwestycji – 450 mln PLN w 2012 roku i 788,7 mln PLN w 2013 roku Realizuje wiele prestiżowych projektów Posiada certyfikaty ISO 14001: 2004, OHSAS 18001: 2007 oraz ISO 9001:2008