W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:
- praca w programie Sharepoint
- koordynacja czynności związanych z umowami handlowymi z dostawcami
- kontakt z dostawcami krajowymi oraz zagranicznymi i Product Managerami
- współpraca w zakresie projektu elektronicznego obiegu faktur (efaktury)
- stosowanie narzędzi umożliwiających gromadzenie, przetwarzanie oraz analizę statystyczną danych (korzystanie z systemów ERP, istniejących w Spółce)
- przygotowanie i import plików (Excel)
- znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu bardzo dobrym pozwalającym na analizę i weryfikację umów anglojęzycznych
- umiejętności organizacji pracy własnej i zarządzania czasem
- umiejętność analitycznego myślenia
- skuteczności w działaniu, samodzielności, systematyczności
- znajomość pakietu MS Office (średnio zaawansowany)
Osobom spełniającym powyższe wymagania, zaangażowanym oraz chcącym podjąć pracę w naszym zespole oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie, korzystne warunki i zasady pracy w przyjaznym i profesjonalnym środowisku, szkolenia oraz możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie.
Poznaj
Grupa Inter Cars
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa
Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.
Proces rekrutacji
- Krok Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
- Krok Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
- Krok Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia