Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik ds. Rozliczeń Serwisowych

    WIRTGEN POLSKA Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Księgowanie raportów serwisowych oraz ewidencja czasu pracy techników; Generowanie faktur za usługi serwisowe; Asystowanie Koordynatorowi Serwisu; Opracowywanie propozycji ofertowych dla usług serwisowych; Kontrola dokładności danych w systemie i zarządzanie...
  • Młodszy Specjalista ds. Serwisu

    WIRTGEN POLSKA Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Rozliczanie protokołów serwisowych oraz czasu pracy serwisantów; Wystawianie faktur sprzedaży usług serwisowych; Wsparcie Koordynatora Serwisu; Przygotowywanie ofert usług serwisowych; Nadzór nad poprawnością danych w systemie oraz dokumentacją serwisową;
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Chełm    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  część etatu
    23 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Dziale Współpracy z zagranicą

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    24 godz.
    Główne zadania realizowane na stanowisku: obsługa i kontakt ze studentami z zagranicy, prowadzenie teczki studenta zagranicznego i polskiego w ramach wymiany Erasmus+, pomoc w znalezieniu zakwaterowania, procedurach wizowych, legalizacji pobytu, itp. planowanie i organizacja procesu adaptacji i...
  • Specjalista ds. Administracji i Systemów CM

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96​​    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoimi głównymi obowiązkiem będzie administracyjne wsparcie w bieżącym działaniu Centrum Medycznego​, czyli: nadzór nad grafikami lekarskimi, sporządzanie miesięcznych i tygodniowych raportów z działalności placówki (współpraca z pionem finansów), nadzór nad sprzedażą i...
  • Administrator ds. Logistyki

    Solutions 4 You Sp. z o.o.   Grodzisk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Codzienną komunikację z klientem oraz z dostawcami w aspektach logistycznych i technicznych. Zarządzanie zamówieniami klientów (przetwarzanie zamówień, nadzór nad realizacją, koordynowanie i weryfikacja planu dostaw). Współpracę z magazynem-kontrola...
  • Specjalista ds. Administracji

    Zymetric Sp. z o.o.   Kobyłka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania: Bieżąca obsługa sekretariatu, w tym korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa telefoniczna sekretariatu. Dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz estetykę i porządek w biurze. Obsługa administracyjna firmy i biura Zarządu. Współpraca z firmami /...
  • Specjalista ds. administracji z j. niemieckim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    O zespole: ATOS Operations jest nowo utworzonym zespołem w strukturze naszego departamentu Global Commercial Support. Zespół jest zlokalizowany w centrum Szczecina, w Piastów Office Center. Dział odpowiada głównie za przygotowanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz...
  • Specjalista ds. Administracji Laboratorium / Rejestratorka Medyczna

    Synevo Sp. z o.o.   Kraków, ul. Ujastek 3    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Prowadzenie spraw administracyjnych Laboratorium Medycznego; Zarządzanie gospodarką magazynową (czasami trzeba coś przenieść, wypakować); Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań; Rejestracja zleceń; Kontakt z Kontrahentami; Opisywanie i procesowanie faktur do...
  • Pracownik biurowo - administracyjny

    Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Rakowiec”   Warszawa, Dom Kultury „Rakowiec”    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    realizacja zadań z zakresu bieżącej działalności Domu Kultury, przygotowywanie i koordynowanie programu kulturalno - oświatowego Domu Kultury, przygotowywanie i koordynowanie harmonogramu zajęć i imprez kulturalnych, organizacja, przygotowywanie i udział w imprezach kulturalnych i innych...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. administracyjnych (m/k)

PROFIT HR ALEKSANDRA KNAPCZYK
Dąbrowa, koło Poznania
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna / hybrydowa
rekrutacja online
259 dni temu
PROFIT HR ( Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży. MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci. Rekrutacja to proces, a nie chwilowe zaspakajanie potrzeby.

Nasi Klienci to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych, ale posiadamy także w naszym portfolio Klientów reprezentujących kapitał polski i wieloletnią historię działania na rynku rodzimym.

Aktualnie dla spółki w Dąbrowie koło Poznaniu, zajmującej się rozwojem nowoczesnych rozwiązań IT m.in. dla Handlu (np. Instore Communication, Digital Signage, Smart Safety, itd.) i działającej prężnie na rynkach europejskich, poszukujemy najlepszego kandydata/ kandydatki na stanowisko:
Specjalista ds. administracyjnych (m/k)
Nr ref.: SPA/SXI/POZ


Miejsce pracy: Dąbrowa koło Poznania/ praca stacjonarna (po okresie wdrożenia możliwość pracy hybrydowej)

 

GŁÓWNE ZADANIA I OBOWIĄZKI:
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zarówno tej tradycyjnej, jak i elektronicznej,
  • obsługa połączeń telefonicznych,
  • przygotowywanie odpowiednich dokumentów administracyjnych,
  • właściwe procesowanie dokumentów – koordynacja obiegu dokumentów,
  • obsługa urządzeń biurowych i nadzór nad ich prawidłowym działaniem,
  • opieka nad biurem (koordynacja prac firmy sprzątającej, zamawianie art. biurowych i spożywczych),
  • organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
  • przygotowywanie raportów (m. in. finansowe),
  • nadzór nad procesem fakturowania.
WYMAGANIA:
  • zdolności organizacyjne,
  • szybkie i dynamiczne działanie,
  • umiejętność rozwiązywania problemów (samodzielnie, jak i w zespole),
  • umiejętność ustalania celów i priorytetów,
  • znajomość pakietu Microsoft Office,
  • gotowość do nauki nowych rzeczy,
  • odpowiedzialność, dokładność, terminowość,
  • pozytywne nastawienie,
  • zdolności komunikacyjne,
  • j. niemiecki i/ lub- j. angielski na poziomie umożliwiającym komunikację,
  • prawo jazdy kat. B.
OFERUJEMY:
  • pracę w znanej i odnoszącej sukces firmie z branży IT i międzynarodowym zasięgu,
  • umowę o pracę na pełny etat,
  • benefity: Pakiet medyczny, ubezpieczenie,
  • elastyczne godziny pracy,
  • owocowe poniedziałki,
  • bezpłatny parking,
  • możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia.
KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52.
2) osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych w PROFIT HR Aleksandra Knapczyk jest Inspektor Danych osobowych dostępny pod adresem e-mail: iod@audyt-doradztwo.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i art. 9 ust. 2 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu HR administratora danych, inne agencje pośrednictwa pracy oraz kontrahenci i klienci administratora, z którymi administrator zawarł umowy w zakresie pośrednictwa pracy.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji, oraz później, przez okres 5 lat na potrzeby przyszłych rekrutacji. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte.
6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę.
9) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w formie profilowania.

ZGODA
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52, moich danych osobowych, w celu prowadzenia przez Spółkę procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania udzielonej zgody w każdym momencie oraz o tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”
 

Podobne oferty

  • Pracownik ds. Rozliczeń Serwisowych

    WIRTGEN POLSKA Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Księgowanie raportów serwisowych oraz ewidencja czasu pracy techników; Generowanie faktur za usługi serwisowe; Asystowanie Koordynatorowi Serwisu; Opracowywanie propozycji ofertowych dla usług serwisowych; Kontrola dokładności danych w systemie i zarządzanie...
  • Młodszy Specjalista ds. Serwisu

    WIRTGEN POLSKA Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Rozliczanie protokołów serwisowych oraz czasu pracy serwisantów; Wystawianie faktur sprzedaży usług serwisowych; Wsparcie Koordynatora Serwisu; Przygotowywanie ofert usług serwisowych; Nadzór nad poprawnością danych w systemie oraz dokumentacją serwisową;
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Chełm    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  część etatu
    23 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Dziale Współpracy z zagranicą

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    24 godz.
    Główne zadania realizowane na stanowisku: obsługa i kontakt ze studentami z zagranicy, prowadzenie teczki studenta zagranicznego i polskiego w ramach wymiany Erasmus+, pomoc w znalezieniu zakwaterowania, procedurach wizowych, legalizacji pobytu, itp. planowanie i organizacja procesu adaptacji i...
  • Specjalista ds. Administracji i Systemów CM

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96​​    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoimi głównymi obowiązkiem będzie administracyjne wsparcie w bieżącym działaniu Centrum Medycznego​, czyli: nadzór nad grafikami lekarskimi, sporządzanie miesięcznych i tygodniowych raportów z działalności placówki (współpraca z pionem finansów), nadzór nad sprzedażą i...
  • Administrator ds. Logistyki

    Solutions 4 You Sp. z o.o.   Grodzisk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Codzienną komunikację z klientem oraz z dostawcami w aspektach logistycznych i technicznych. Zarządzanie zamówieniami klientów (przetwarzanie zamówień, nadzór nad realizacją, koordynowanie i weryfikacja planu dostaw). Współpracę z magazynem-kontrola...
  • Specjalista ds. Administracji

    Zymetric Sp. z o.o.   Kobyłka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania: Bieżąca obsługa sekretariatu, w tym korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa telefoniczna sekretariatu. Dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz estetykę i porządek w biurze. Obsługa administracyjna firmy i biura Zarządu. Współpraca z firmami /...
  • Specjalista ds. administracji z j. niemieckim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    O zespole: ATOS Operations jest nowo utworzonym zespołem w strukturze naszego departamentu Global Commercial Support. Zespół jest zlokalizowany w centrum Szczecina, w Piastów Office Center. Dział odpowiada głównie za przygotowanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz...
  • Specjalista ds. Administracji Laboratorium / Rejestratorka Medyczna

    Synevo Sp. z o.o.   Kraków, ul. Ujastek 3    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Prowadzenie spraw administracyjnych Laboratorium Medycznego; Zarządzanie gospodarką magazynową (czasami trzeba coś przenieść, wypakować); Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań; Rejestracja zleceń; Kontakt z Kontrahentami; Opisywanie i procesowanie faktur do...
  • Pracownik biurowo - administracyjny

    Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Rakowiec”   Warszawa, Dom Kultury „Rakowiec”    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    realizacja zadań z zakresu bieżącej działalności Domu Kultury, przygotowywanie i koordynowanie programu kulturalno - oświatowego Domu Kultury, przygotowywanie i koordynowanie harmonogramu zajęć i imprez kulturalnych, organizacja, przygotowywanie i udział w imprezach kulturalnych i innych...