Specjalnością firmy HICRON są zaawansowane rozwiązania z zakresu IT, takie jak systemy klasy ERP wspomagające zarządzanie, rozwiązania SAP. Realizuje kompleksowe projekty IT oraz SAP ERP i SAP BusinessObjects, które sprawdzają się w przypadku dużych i średnich firm, służąc profesjonalnym doradztwem.
Oprócz systemów SAP, HICRON oferuje usługi integracji oraz projektowania dedykowanych, innowacyjnych rozwiązań IT korzystając z zaawansowanych technologii .Net, Java.
Każdego dnia tworzymy setki linijek kodu, generujemy masę niestandardowych pomysłów, jesteśmy zespołem ludzi, dla których chcieć to móc!
Z pasją wdrażamy i pracujemy nad zaawansowanymi rozwiązaniami IT korzystając z takich technologii jak Java, .Net, SAP ERP – czerpiemy z naszej pracy ogromną satysfakcję i chęć do dalszego rozwoju. Zaangażowanie i doświadczenie całego zespołu pozwala naszym Klientom na całym świecie wznosić biznes na wyższy poziom.
Największą wartością są dla nas ludzie, którzy swoim doświadczeniem i wiedzą pomagają osiągać jeszcze więcej. Dołącz do zespołu, w którym będziesz mógł jeszcze lepiej rozwinąć swój potencjał!
Czym będziesz się zajmować:
Zadania administracyjne:
- Pełna obsługa biura w kwestiach administracyjnych i organizacyjnych (komunikacja z dostawcami, zaopatrzenie biura i zgłaszanie usterek, wsparcie obsługi floty samochodowej oraz mieszkań służbowych, organizacja i przygotowanie spotkań biznesowych, planowanie i organizacja podróży służbowych, optymalizacja kosztów utrzymania biura);
- Koordynacja procesu obiegu informacji pomiędzy biurami (kompletowanie, weryfikacja, wysyłka i odbiór dokumentów); archiwizacja dokumentacji oraz umów.
- Księgowanie faktur, wsparcie zespołu finansowego w zakresie obiegu dokumentów księgowych;
- Rozliczanie delegacji krajowych/zagranicznych pracowników, generowanie zaliczek dla pracowników;
- Rozliczanie transakcji kartami służbowymi;
- Księgowanie wyciągów;
- Kontrola i dekretacja dokumentów księgowych.
- Koordynacja procesem akwizycyjnym (koordynator sprzedaży);
- Weryfikacja poprawności dokumentów handlowych;
- Pomoc w tworzeniu ofert;
- Pomoc w organizowaniu akcji sprzedażowych.
- Posługujesz się sprawnie pakietem Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook);
- Masz doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
- Komunikujesz się w języku angielskim (B2) i/lub niemieckim (B1);
- Wykazujesz się inicjatywą i potrafisz działać samodzielnie;
- Jesteś osobą dynamiczną i elastycznie dopasowujesz się do zmian;
- Działasz systematycznie i nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych do zrealizowania;
- Łatwo nawiązujesz i utrzymujesz relacje ze współpracownikami i klientami;
- Doświadczenie w administracyjnym zarządzaniu biurem będzie dodatkowym atutem;
- Doświadczenie w dziale finansowym bądź jego wsparciu będzie dodatkowym atutem.
- Aktywny udział w pełnym wyzwań środowisku pracy oraz projektach rozwojowych,
- Otwarta komunikacja na wszystkich szczeblach hierarchii,
- Stabilna praca w doświadczonym zespole, pracujesz z jednymi z najlepszych ludzi w branży,
- Możliwość korzystania z pakietu benefitów pozapłacowych sportowo – socjalnych
- Ciekawe inicjatywy – zbiórki charytatywne, spotkania fanów gier planszowych, owocowe dni, rywalizacje sportowe z nagrodami oraz mnóstwo innych niespodzianek.