Idea Getin Leasing S.A. powstała dzięki połączeniu najlepszych praktyk biznesowych Idea Leasing S.A. i Getin Leasing S.A. Jesteśmy liderem finansowania środków transportu w Polsce i ekspertem najnowocześniejszych rozwiązań w zakresie finansowania firm.
Wspieramy rozwój polskich przedsiębiorców – mikro, małych i średnich firm – oferując bezpieczny i konkurencyjny pakiet usług finansowych. Od początku swego istnienia tworzymy trwałe relacje z klientami i szybko reagujemy na zmiany zachodzące na rynku, dostosowując swoją ofertę do potrzeb przedsiębiorców.
W związku z dynamicznym rozwojem Oddziału w Radomiu poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
Forma zatrudnienia: umowa na zastępstwo
- obsługa informacyjna potencjalnych klientów firmy w zakresie przedstawiania oferty,
- koordynowanie procesu dot. umowy leasingowej: udzielanie pomocy doradcom ds. leasingu w kompletowaniu dokumentacji dot. wniosków leasingowych, weryfikacja wniosków leasingowych i dokumentów klienta,
- prace administracyjne (obsługa połączeń telefonicznych, korespondencji, przesyłek kurierskich, kontakt z Centralą firmy),
- wsparcie sprzedaży,
- reprezentowanie firmy w urzędach współpracujących,
- mile widziane doświadczenie z zakresu analizy i oceny wniosków i zdolności kredytowej klientów.
- doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej (mile widziane w firmach z branży finansowej),
- minimum średnie wykształcenie, mile widziane o profilu ekonomicznym lub pokrewnym,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- dobra organizacja pracy własnej, skrupulatność, zaangażowanie oraz odpowiedzialność za powierzone obowiązki,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- zatrudnienie w oparciu o umowę na zastępstwo,
- pakiet socjalny (prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport),
- ciekawą i stabilną pracę w profesjonalnym zespole,
- przyjazną atmosferę oraz komfortowe warunki pracy,
- indywidualne podejście do każdego pracownika,
- możliwość rozwoju zawodowego.