Grupa SUBKOM to firma z 12 letnim doświadczeniem w branży usług outsourcingowych. Naszych Partnerów biznesowych wspieramy między innymi w takich obszarach jak rekrutacja i selekcja kandydatów, wynajem personelu pracowniczego, obsługa kadrowo – płacowa, czy usługi porządkowe. Na rynku pracy wyróżnia nas doświadczenie, kreatywność, stabilna pozycja ale i kompetencje w zarządzaniu pracownikami. Misją Grupy SUBKOM jest świadczenie profesjonalnych usług na jak najwyższym poziomie, aby móc to realizować stawiamy na wiedzę i zaangażowanie naszych pracowników. Wyróżnia nas profesjonalizm, uczciwe zasady i terminowość. Naszą dewizą jest indywidualne podejście zarówno do pracownika jak i do klienta.
Zadania:
- zarządzanie obiegiem dokumentów i korespondencją
- pisanie pism
- kontakty z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi
- przywitanie gości
- przekazywanie dyspozycji personelowi niższego szczebla
- wprowadzanie faktur
- wystawianie umów handlowych, cywilno-prawnych
- reprezentacja przed klientami
- przywitanie gości
- praca z dokumentami finansowymi
- raportowanie
- tworzenie grafików pracy
- rezerwacje; hoteli
- rozmowy telefoniczne
- sporadyczne dokonywanie różnych działań poza biurem, urzędy, sklepy ect.
- biegła znajomość jednego języka obcego
- wykształcenie wyższe
- prawo jazdy kat. B
- zaangażowanie
- entuzjazm
- znajomość pakietu MS Office
- podstawowa znajomość prawa pracy,
- doświadczenie zawodowe min 5 lat.
- Możliwość rozwoju
- Stabilne zatrudnienie
- Pracę w milej atmosferze