Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Szkoleń

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Pozyskiwanie nowych klientów, Promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Rozliczanie paliwa, kart drogowych (także przy wykorzystaniu monitorowania GPS),...
  • Pracownik Biurowy

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Opis zadań pracownika/stażysty Bieżąca koordynacja zleceń, kontakt telefoniczny z klientami i osobami współpracującymi z firmą
  • Starszy inspektor kontroli państwowej w Delegaturze NIK

    Najwyższa Izba Kontroli   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Operator numerów alarmowych w Wydziale Powiadamiania Ratunkowego w Centrum Powiadamiania Ratunkowego

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Poznań, ul. Wiśniowa 13a    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 669 - 6 194 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    23 godz.
    ZAKRES ZADAŃ przyjmowanie i rejestrowanie w dedykowanym systemie informatycznym zgłoszeń przychodzących na numer alarmowy 112 oraz inne numery alarmowe obsługiwane w Centrum, zgodnie z przyjętymi procedurami (w tym przeprowadzanie rozmów z osobami zgłaszającymi w celu uzyskania informacji...
  • Specjalista w Wydziale Koordynacji Ochrony przed Powodzią i Suszą

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Poznań, ul. Chlebowa 4/8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw związanych z uzgadnianiem m.in. projektów decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy w zakresie terenu położonego na obszarach...
  • Główny Specjalista

    specjalista mid / senior  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat
    6 dni
    Wymiar etatu: 1 Wykształcenie: wyższe techniczne, specjalizacja konstrukcyjno-budowlana Zakres obowiązków: wykonywanie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych wynikających z przepisów Prawa budowlanego; wsparcie merytoryczne i współpraca z samorządowymi jednostkami...
  • Sales Enablement Platform Specialist

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   wielkopolskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    13 dni
    About the team You will be working out of CPBC in Szczecin, but will be part of the Commercial Excellence team that is situated in our HQ in Denmark. On a day-to-day basis, you will collaborate closely together with stakeholders in the business areas, IT colleagues, as well as our local...
  • Pracownik sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowlane BUDIREM   Sosnowiec    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego.
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalista ds. Rozwoju Sieci Podwykonawców

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Twoje zadania: Pozyskiwanie placówek współpracujących; Bieżąca współpraca z Departamentem Sprzedaży; Organizacja akcji profilaktycznych; Tworzenie i administrowanie dokumentami dotyczące placówek współpracujących; Wsparcie innych Departamentów w organizacji opieki medycznej na terenie...
  • Specjalista ds. wsparcia administracyjnego – dział IT

    ManpowerGroup   Jawor    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę tymczasową
    11 godz.
    Zadania: Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami; Prowadzenie archiwum dokumentów; Zaopatrywanie biura w artykuły biurowe i spożywcze; Aktywny udział w posiedzeniach zarządu, przygotowywanie protokołów, raportów i...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Poznań Specjalista ds. Administracyjnych Poznań
Specjalista ds. administracyjno-technicznych

Specjalista ds. administracyjno-technicznych

VINCI Facilities Polska Sp. z o.o.
Poznań
praca stacjonarna
1271 dni temu

VINCI Facilities Polska działa na polskim rynku od ponad 10 lat, dostarczając Klientom najwyższą jakość obsługi technicznej nieruchomości. Jesteśmy solidną firmą, która dzięki systematycznemu powiększaniu portfolio może zagwarantować pracownikom stabilne warunki zatrudnienia i rozwój umiejętności technicznych i kompetencji miękkich. Zależy nam na dobrej atmosferze współpracy w zespole, a dzięki rozwiązaniom proptech wdrażanym na obsługiwanych przez nas obiektach nasi pracownicy mogą wykonywać swoje zadania szybciej i bardziej efektywnie.

 

W związku z rozwojem biznesu poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu w ramach wsparcia zespołów obsługi technicznej na stanowisku

 

Specjalista ds. administracyjno-technicznych
Miejsce pracy: Poznań
Do zadań zatrudnionej osoby będzie należeć między innymi:
  • Nadzór nad realizacją harmonogramu przeglądów
  • Kontakt z Wykonawcami, zlecanie przeglądów, negocjacje warunków, tworzenie zamówień zgodnie z budżetem
  • Nadzór nad gwarancjami, zgłaszanie usterek
  • Tworzenie ofert na prace dodatkowe, protokołów sprzedaży
  • Obsługa elektronicznego systemu obiegu zleceń - tworzenie zleceń, zamówień, akceptacja kosztów, wprowadzenie umów, aneksów, opis merytoryczny faktur
  • Tworzenie raportów (miesięcznych, kwartalnych, rocznych) na rzecz Klientów (zużycie mediów, usterki)
  • Comiesięczne odczyty liczników, wprowadzanie do tabeli, rozliczanie faktur mediowych najemców
  • Obsługa systemu zgłoszeń usterek
  • Koordynacja przeglądów u najemców, archiwizacja protokołów
  • Koordynacja zamówień artykułów administracyjno-biurowych
  • Nadzór nad archiwum z dokumentacją
  • Przygotowanie raportów i sprawozdań, komunikacja z przedstawicielami jednostek publicznych (m.in. BDO, KOBIZE)
  • Poszukiwanie dostawców materiałów i serwisów niezbędnych do działania biura, współpraca z dostawcami usług i materiałów
Oczekiwania wobec kandydatów:
  • Wykształcenie wyższe i/lub w trakcie studiów, mile widziane wykształcenie techniczne
  • Min. rok doświadczenia w pracy administracyjno-biurowej
  • Mile widziana znajomość specyfiki branży instalacyjnej / obsługi technicznej / zarządzania nieruchomościami
  • Rozwinięte umiejętności analityczne
  • Dobra organizacja pracy własnej, samodzielność
  • Biegła znajomość pakietu MS Office
  • Prawo jazdy kat. B

 

Oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Pracę w zaangażowanym, zgranym zespole, nastawionym na innowacyjne rozwiązania i nowoczesne technologie
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Pakiet medyczny, ubezpieczenie NNW, udział w akcjonariacie pracowniczym
  • Możliwość rozwoju umiejętności technicznych i kompetencji miękkich poprzez szkolenia wewnętrzne i dofinansowanie szkoleń zewnętrznych
Jeżeli wyraża Pan/Pani zgodę na wzięcie udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez VINCI Facilities Polska Sp. z o.o. prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przekazanych przeze mnie danych osobowych oraz innych informacji zawartych w załączonych dokumentach, w celach obecnych, jak i przyszłych procesów rekrutacyjnych”.

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Szkoleń

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Pozyskiwanie nowych klientów, Promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Rozliczanie paliwa, kart drogowych (także przy wykorzystaniu monitorowania GPS),...
  • Pracownik Biurowy

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Opis zadań pracownika/stażysty Bieżąca koordynacja zleceń, kontakt telefoniczny z klientami i osobami współpracującymi z firmą
  • Starszy inspektor kontroli państwowej w Delegaturze NIK

    Najwyższa Izba Kontroli   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego, programem kontroli lub tematyką kontroli doraźnej i poleceniami nadzorujących kontrolę; ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz...
  • Operator numerów alarmowych w Wydziale Powiadamiania Ratunkowego w Centrum Powiadamiania Ratunkowego

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Poznań, ul. Wiśniowa 13a    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 669 - 6 194 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    23 godz.
    ZAKRES ZADAŃ przyjmowanie i rejestrowanie w dedykowanym systemie informatycznym zgłoszeń przychodzących na numer alarmowy 112 oraz inne numery alarmowe obsługiwane w Centrum, zgodnie z przyjętymi procedurami (w tym przeprowadzanie rozmów z osobami zgłaszającymi w celu uzyskania informacji...
  • Specjalista w Wydziale Koordynacji Ochrony przed Powodzią i Suszą

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Poznań, ul. Chlebowa 4/8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw związanych z uzgadnianiem m.in. projektów decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy w zakresie terenu położonego na obszarach...
  • Główny Specjalista

    specjalista mid / senior  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat
    6 dni
    Wymiar etatu: 1 Wykształcenie: wyższe techniczne, specjalizacja konstrukcyjno-budowlana Zakres obowiązków: wykonywanie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych wynikających z przepisów Prawa budowlanego; wsparcie merytoryczne i współpraca z samorządowymi jednostkami...
  • Sales Enablement Platform Specialist

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   wielkopolskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    13 dni
    About the team You will be working out of CPBC in Szczecin, but will be part of the Commercial Excellence team that is situated in our HQ in Denmark. On a day-to-day basis, you will collaborate closely together with stakeholders in the business areas, IT colleagues, as well as our local...
  • Pracownik sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowlane BUDIREM   Sosnowiec    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego.
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalista ds. Rozwoju Sieci Podwykonawców

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Twoje zadania: Pozyskiwanie placówek współpracujących; Bieżąca współpraca z Departamentem Sprzedaży; Organizacja akcji profilaktycznych; Tworzenie i administrowanie dokumentami dotyczące placówek współpracujących; Wsparcie innych Departamentów w organizacji opieki medycznej na terenie...
  • Specjalista ds. wsparcia administracyjnego – dział IT

    ManpowerGroup   Jawor    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę tymczasową
    11 godz.
    Zadania: Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami; Prowadzenie archiwum dokumentów; Zaopatrywanie biura w artykuły biurowe i spożywcze; Aktywny udział w posiedzeniach zarządu, przygotowywanie protokołów, raportów i...