- Bieżące wsparcie administracyjno-prawne członków Departamentu Prawnego
- Zarządzanie korespondencją wewnętrzną oraz zewnętrzną adresowaną do Departamentu Prawnego oraz koordynowanie przepływu dokumentów
- Nadzór nad budżetem Departamentu Prawnego – obsługa systemu SAP, wystawianie zamówień, wniosków o płatność, rozliczanie faktur i kontrolowanie terminów płatności
- Tworzenie pełnomocnictw - draftowanie, zbieranie podpisów, archiwizowanie
- Zarządzanie archiwum Departamentu Prawnego zarówno w formie papierowej jak i elektronicznej
- Sporządzanie zestawień, prezentacji, raportów i rejestrów
- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, m.in. sądami, kancelariami prawnymi, tłumaczami, audytorami
- Tłumaczenia dokumentów
- Odznaczasz się samodzielnością w działaniu i umiejętnie zarządzasz swoim czasem pracy
- Zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone działania są Twoimi mocnymi stronami
- Bardzo dobrze posługujesz się pakietem MS Office (w szczególności MS Excel, PowerPoint, Word, Teams)
- Znasz język angielski w stopniu komunikatywnym (warunek konieczny). Będziesz go używał zarówno w mowie jak i w piśmie.
- Potrafisz pracować pod presją czasu
- Jesteś osobą otwartą, komunikatywną, nastawioną na współpracę
- Umowa o pracę na zastępstwo
- Praca stacjonarna w biurze na ul. Wynalazek 1, Warszawa
- Podstawa premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia
- Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, Tidal) oraz zniżki pracownicze
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (m.in. karty sportowe, vouchery)
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Dodatkowy benefit świąteczny
- Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
- Umowa o pracę na zastępstwo
- Podstawa premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia
- Praca stacjonarna w biurze na ul. Wynalazek 1, Warszawa
- Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, Tidal) oraz zniżki pracownicze
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (m.in. karty sportowe, vouchery)
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Dodatkowy benefit świąteczny
- Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.