Budimex S.A. jest liderem wśród pracodawców branży budowlanej - organizacją z wieloletnim doświadczeniem i stabilną pozycją na rynku.
Mając status generelnego wykonawcy realizujemy inwestycje w sektorach budownictwa: kubaturowego, przemysłowego, energetycznego i infrastrukturalnego.
Zatrudniamy
w Polsce ponad 7 000 osób
współpracujemy z 12 000 kontrahentów
realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku
w Polsce ponad 7 000 osób
współpracujemy z 12 000 kontrahentów
realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku
W związku z intensywnym rozwojem firmy, do zespołu budownictwa ogólnego poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. administracyjno - prawnych
Miejsce pracy: łódzkie / Łódź
Co będzie należeć do Twoich obowiązków?
- opracowywanie i opiniowanie prawnych warunków umów z kontrahentami oraz z dostawcami materiałów i usług,
- prowadzenie korespondencji z kontrahentami oraz z organami administracji,
- sprawowanie kontroli nad dokumentacją dotyczącą kontraktów budowlanych,
- prowadzenie rejestru oraz archiwizowanie dokumentów prawnych.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- wykształcenia wyższego prawniczego,
- co najmniej 3-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży budowlanej),
- dobrej znajomości języka angielskiego,
- mobilności (gotowość do podróży służbowych).
Co możemy Ci zaoferować?
- system premiowy
- dzień wolny w urodziny
- ubezpieczenie na życie
- prywatna opieka medyczna
- sekcje sportowe
- kursy językowe
- szkolenia dla pracowników
- wolontariat pracowniczy
- wymiany międzynarodowe
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranym kandydatami.
Znajdziesz nas na:
Nasze wyróżnienia
ZOBACZ NASZ PROFIL