Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik Administracyjny Produkcji

    Dax Cosmetics Sp. z o.o.   Duchnów, ul. Spacerowa 18    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Twój zakres obowiązków rozliczanie produkcji w systemie NAV; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów produkcyjnych; rzetelne i terminowe wprowadzanie danych do systemów; wykonywanie bieżących prac administracyjnych; kontrola stanów i zamawianie komponentów produkcyjnych; zwroty komponentów...
  • Administrator Produkcji

    Praca.pl   Duchnów    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zakres obowiązków: Rozliczanie procesów produkcyjnych za pomocą systemu NAV. Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów produkcyjnych. Terminowe i dokładne wprowadzanie danych do systemów. Bieżące wsparcie administracyjne działu produkcji. Kontrola i zamawianie komponentów produkcyjnych...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Pracownik administracyjny

    KOMORNIK SĄDOWY   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    rejestracja spraw w repertorium, podkładanie korespondencji, przygotowywania korespondencji do wysłania, inne czynności.
  • Specjalista / Specjalistka ds. organizacyjnych

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne działu w realizacji bieżących zadań, a w szczególności za: Nadzór nad obiegiem dokumentów firmowych i finansowych oraz obsługę wewnętrznych systemów Organizację podróży służbowych dla pracowników działu oraz...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Zadania: Obsługa kancelarii Procesowanie zakupów spożywczych i artykułów biurowych Wsparcie w obsłudze floty samochodowej firmy Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowo-finansowej działu administracji Wymagania: Wykształcenie min, średnie Min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w...
  • Inspektor w Domu Kultury - Pracownik administracyjny

    Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Rakowiec”   Warszawa, Dom Kultury „Rakowiec”    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 5 500 zł brutto/mies.
    6 dni
    realizacja zadań z zakresu bieżącej działalności Domu Kultury, przygotowywanie i koordynowanie programu kulturalno - edukacyjnego Domu Kultury - możliwość prowadzenia własnych projektów kulturalnych, przygotowywanie i koordynowanie harmonogramu zajęć oraz programu imprez kulturalnych,...
  • Legal Technology Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    About the position: The position is responsible for providing support to users of legal technology solutions in a global legal organization. Main areas of responsibility: Provide guidance and support to JTI entities in terms of the usage of lifecycle management tools, matter management tools,...
  • P&C ELC Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    16 godz.
    Main areas of responsibility: Maintenance of the organizational Management data and employee lifecycle events maintenance according to corporate guidelines in SAP HR and local systems & handling of non-standard requests; Preparation of contractual agreements and letters in accordance with...
  • Asystent / Asystentka ds. Dokumentacji Medycznej

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    17 godz.
    Twoim głównym obowiązkiem będzie administracja dokumentacji medycznej, czyli​: przyjmowanie i realizacja zleceń na dokumentację medyczną dla Pacjentów, nadzór nad przepływem dokumentacji medycznej, Aplikuj, jeśli masz: doświadczenie w pracy z dokumentacją, dyskrecję, skrupulatność...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Specjalista ds. Administracyjnych Mazowieckie
Specjalista ds. Administracyjno-Personalnych (m/k)

Specjalista ds. Administracyjno-Personalnych (m/k)

Strabag Sp. z o. o.
mazowieckie, Nowy Dwór Mazowiecki
praca stacjonarna
2117 dni temu

STRABAG jest europejskim koncernem w branży technologii budowlanych. Dzięki zaangażowaniu kompetentnych pracowników oraz wykorzystaniunowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizuje z sukcesem inwestycje na całym świecie. Nie byłoby to możliwe bez pracy zespołowej – łączącej ze sobą różne kraje i branże budownictwa.

 

Zostań częścią naszego zespołu!

 

Do STRABAG Infrastruktura Południe Sp. z o.o. / Dyrekcja Autostrad i Dużych Projektów poszukujemy osoby na stanowisko:


Specjalista ds. Administracyjno-Personalnych (m/k)
Nr Ref.: req 26761

Zadania:

  • obsługa biura w zakresie spraw administracyjnych i kadrowych
  • nadzór nad dokumentacją personalną w zakresie umów, badań lekarskich, szkoleń BHP
  • miesięczne rozliczanie godzin pracowników umysłowych / fizycznych, ewidencja czasu pracy pracowników, hoteli, samochodów
  • sporządzanie dokumentacji związanej z oddelegowaniem pracowników do pracy poza granice Polski
  • zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, przesyłkami kurierskimi oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
  • zamawianie artykułów i materiałów biurowych oraz dbałość o wyposażenie biura, przygotowanie raportów i zestawień dla Kierownictwa
  • aktualizacja i archiwizacja danych w bazach elektronicznych, przyjmowanie i obsługa interesantów, organizacja spotkań

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: administracja, prawo, zarządzanie
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • znajomość podstaw prawa pracy, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych
  • zaangażowanie i samodzielność w wykonywaniu zadań oraz bardzo dobra organizacja pracy
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie na umowę o pracę
  • bogatą ofertę szkoleń w ramach Akademii Koncernu
  • kursy językowe: angielski i niemiecki
  • pakiet usług medycznych i korzystne warunki ubezpieczenia
  • inicjatywy prozdrowotne w ramach programu „zarządzania zdrowiem”
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • krótszy dzień pracy w piątek

 

Prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego za pomocą przycisku "Aplikuj teraz".

 

Prosimy o dołączenie klauzuli „Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez spółki koncernu STRABAG SE, w celu realizacji procesu rekrutacji”. Fakultatywnie: „Ponadto, wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez spółki koncernu STRABAG SE, również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych”.

 

Poznaj

STRABAG

Dlaczego warto?

STRABAG SE jest europejskim koncernem budowlanym z blisko 180-letnią tradycją, działającym w wielu krajach europejskich jak i na innych kontynentach. Na rynku polskim rozpoczęliśmy działalność w 1987 roku, wraz z przygotowaniami do budowy hotelu Marriott w Warszawie. Działalność STRABAG cechuje kompleksowy zakres usług budowlanych, nowoczesne technologie, wysokiej jakości materiały oraz najnowszej generacji park maszynowy.

Dzięki zaangażowaniu wykwalifikowanej kadry specjalistów oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy nawet najbardziej skomplikowane przedsięwzięcia budowlane – w terminie, w najwyższej jakości i konkurencyjnej cenie.

Kandydatom posiadającym odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, dajemy możliwość by wspólnie z nami dalej rozwijać swoje kompetencje. Oferujemy pracę dla m.in. inżynierów i kierowników na budowach różnego rodzaju, mechaników maszyn i urządzeń budowlanych, specjalistów w obszarze finansowym, administracyjnym i w wielu innych obszarach.

Opinie o pracodawcy

zdjecie pracownika

Marcin Czuba

Kierownik Kontraktu w branży mostowej

Jestem absolwentem budownictwa Politechniki Warszawskiej. Zanim rozpocząłem pracę w dyrekcji mostowej STRABAG przez prawie 6 lat pracowałem w biurach projektowych, na początku jeszcze jako student. W końcu postawiłem na jedną, ale mocną kartę i związałem się z firmą STRABAG, w której pracuję już 11 lat. Pierwsze lata w wykonawstwie były bardzo intensywne. Zaczynałem jako inżynier budowy, a w praktyce kierowałem brygadami ludzi. Wtedy uczyłem się także zarządzać budową. Kolejne projekty były ciekawsze i bardziej skomplikowane zarówno pod względem technicznym jak i logistycznym. Każda kolejna budowa niosła nowe wyzwania, a w rezultacie ogromne poczucie satysfakcji. Zawsze byłem zdania, że prawdziwy Kierownik musi umieć rozmawiać z pracownikami, pochylić się nad ich problemami, a czasami także „ubrudzić sobie buty”.

zdjecie pracownika

Anna Kowal

Specjalista ds. finansów

Podczas studiów starałam się efektywnie spędzać czas, biorąc udział w konferencjach naukowych dotyczących tematyki finansowej czy koordynując działalność koła naukowego. Moje starania zostały docenione podczas rozmowy rekrutacyjnej w STRABAG, gdzie rozpoczęłam pracę w listopadzie 2016 r., dołączając do działu finansowego. Największą zaletą mojej pracy jest miła atmosfera, możliwość współpracy i czerpania wiedzy od osób z wieloletnim stażem i ogromną wiedzą, którzy motywują mnie do działania i zawsze służą pomocą. Dzięki szerokiemu wachlarzowi szkoleń Akademii Koncernu oraz dzięki szkoleniom organizowanym w Oddziale Rzeszów mam możliwość ciągle poszerzać swoją wiedzę i zdobywać nowe umiejętności, które pozwalają mi lepiej i szybciej wypełniać obowiązki służbowe. Ponadto uczestnictwo w szkoleniach ułatwia integrację oraz wymianę doświadczeń między pracownikami całego Koncernu. Udział w całym procesie realizacji Kontraktów, czerpanie wiedzy od personelu technicznego oraz możliwość zobaczenia efektu końcowego wspólnych działań jest dla mnie bodźcem do dalszego działania. Zmiany w technologii wykonania oraz w przepisach prawa nie pozwalają mi stać w miejscu i skłaniają do ciągłego doskonalenia się.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok zbieranie_aplikacji Dokumenty aplikacyjne
Krok spotkanie Rozmowa kwalifikacyjna
Krok propozycja_wspolpracy Podpisanie umowy

Podobne oferty

  • Pracownik Administracyjny Produkcji

    Dax Cosmetics Sp. z o.o.   Duchnów, ul. Spacerowa 18    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Twój zakres obowiązków rozliczanie produkcji w systemie NAV; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów produkcyjnych; rzetelne i terminowe wprowadzanie danych do systemów; wykonywanie bieżących prac administracyjnych; kontrola stanów i zamawianie komponentów produkcyjnych; zwroty komponentów...
  • Administrator Produkcji

    Praca.pl   Duchnów    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zakres obowiązków: Rozliczanie procesów produkcyjnych za pomocą systemu NAV. Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów produkcyjnych. Terminowe i dokładne wprowadzanie danych do systemów. Bieżące wsparcie administracyjne działu produkcji. Kontrola i zamawianie komponentów produkcyjnych...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Pracownik administracyjny

    KOMORNIK SĄDOWY   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    rejestracja spraw w repertorium, podkładanie korespondencji, przygotowywania korespondencji do wysłania, inne czynności.
  • Specjalista / Specjalistka ds. organizacyjnych

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne działu w realizacji bieżących zadań, a w szczególności za: Nadzór nad obiegiem dokumentów firmowych i finansowych oraz obsługę wewnętrznych systemów Organizację podróży służbowych dla pracowników działu oraz...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Zadania: Obsługa kancelarii Procesowanie zakupów spożywczych i artykułów biurowych Wsparcie w obsłudze floty samochodowej firmy Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowo-finansowej działu administracji Wymagania: Wykształcenie min, średnie Min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w...
  • Inspektor w Domu Kultury - Pracownik administracyjny

    Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Rakowiec”   Warszawa, Dom Kultury „Rakowiec”    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 5 500 zł brutto/mies.
    6 dni
    realizacja zadań z zakresu bieżącej działalności Domu Kultury, przygotowywanie i koordynowanie programu kulturalno - edukacyjnego Domu Kultury - możliwość prowadzenia własnych projektów kulturalnych, przygotowywanie i koordynowanie harmonogramu zajęć oraz programu imprez kulturalnych,...
  • Legal Technology Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    About the position: The position is responsible for providing support to users of legal technology solutions in a global legal organization. Main areas of responsibility: Provide guidance and support to JTI entities in terms of the usage of lifecycle management tools, matter management tools,...
  • P&C ELC Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    16 godz.
    Main areas of responsibility: Maintenance of the organizational Management data and employee lifecycle events maintenance according to corporate guidelines in SAP HR and local systems & handling of non-standard requests; Preparation of contractual agreements and letters in accordance with...
  • Asystent / Asystentka ds. Dokumentacji Medycznej

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    17 godz.
    Twoim głównym obowiązkiem będzie administracja dokumentacji medycznej, czyli​: przyjmowanie i realizacja zleceń na dokumentację medyczną dla Pacjentów, nadzór nad przepływem dokumentacji medycznej, Aplikuj, jeśli masz: doświadczenie w pracy z dokumentacją, dyskrecję, skrupulatność...