Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, specjalizującą się w sprzedaży detalicznej i internetowej artykułów branż RTV, AGD, IT i nowych technologii. W związku ze stałym rozwojem naszych struktur sprzedażowych poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
-
dbanie o poprawność i kompleksowość dokumentacji dotyczącej uruchomienia nowych placówek
-
rozliczanie kosztów inwestycji
-
dokonywanie sprawnych i terminowych zakupów wyposażenia i jego dostarczenie do odpowiednich jednostek
-
kompletacja dostaw oraz koordynowanie transportów
-
precyzyjne i terminowe tworzenie zestawień i raportów
-
przesyłanie zgłoszeń do Ubezpieczyciela,
-
obsługa magazynu mebli i wyposażenia
-
prowadzenie gospodarki materiałami administracyjnymi i biurowymi działu
-
współpraca z pozostałymi działami firmy
-
podejmowanie doraźnych działań administracyjno-biurowych mających na celu sprawne funkcjonowanie Działu
Wymagania:
-
minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
wykształcenie o profilu administracyjnym lub technicznym
-
mile widziane doświadczenie we współpracy z firmami z branży instalatorskiej, budowlanej, porządkowej, ochroniarskiej
-
prawo jazdy kat. B i gotowość do przemieszczania się pomiędzy oddziałami Spółki na terenie Wrocławia i okolic
-
umiejętności analitycznego myślenia
-
zaawansowana znajomość pakietu Office, a w szczególności programu Excel i Word
-
samodzielności oraz bardzo dobrej organizacji czasu
-
zorientowanie na realizację celów i zadań
-
wysoki poziom umiejętności interpersonalnych
Oferujemy:
-
pełną wyzwań pracę o dużym zakresie samodzielności i odpowiedzialności
-
możliwość intensywnego rozwoju zawodowego w nowocześnie zarządzanej firmie
-
umowę o pracę
-
pakiet dodatkowych benefitów (Karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)