My Capital sp z o.o. sp. k. działa na rynku Trójmiejskim od 2017 roku.
Specjalista ds. Administracyjno-Finansowych
Miejsce pracy: Jankowo Gdańskie
Zadania:
- Wprowadzenia danych i administrowanie programem do archiwizacji umów.
- Weryfikacja otrzymywanych dokumentów (pod względem kompletności, poprawności zawartych danych w umowach, aneksach, porozumieniach itp.);
- Przygotowywanie, przy wsparciu działu prawnego, projektów aneksów/ porozumień do zawartych umów.
- Przesyłanie, do wyznaczonych pracowników informacji o zawartych umowach oraz wymaganych do wykonania zadaniach np. zapisy dot. wpłaty kaucji, konieczności zawarcia polisy, ustanowienia zabezpieczeń czy gwarancji itp.
- Przygotowanie dokumentacji rozliczeniowej inwestycji w zakresie m.in. stawek najmu, zabezpieczeń itp. (w programie excel).
- Przygotowanie zestawień, raportów na potrzeby Zarządu.
- Wsparcie pozostałych pracowników działu finansowego w pozyskiwaniu finansowania zewnętrznego (kredyty, leasingi, pożyczki itp.).
- Wsparcie Zarządu w zakresie bieżących zadań administracyjnych.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki ekonomiczne, finansowe, administracyjne.
- Minimum roczne doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej.
- Praktycznej znajomości pakietu MS Office i urządzeń biurowych.
- Samodzielność, zdolność podejmowania decyzji.
- Dokładność, sumienność w zakresie wykonywanych zadań.
- Mile widziane prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Praca w przyjaznej i miłej atmosferze
- Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko pracy
- Po okresie próbnym bogaty pakiet opieki medycznej