- Bieżąca obsługa recepcji i pomieszczeń biurowych,
- Obsługa centrali telefonicznej, poczty elektronicznej,
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- Współpraca z pozostałymi działami w firmie oraz firmami zewnętrznymi,
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz estetykę recepcji, biura,
- Obsługa Gości-profesjonalne przyjmowanie gości, zapewnianie serwisu kawowego,
- Bieżące monitorowanie i uzupełnianie zapasów artykułów spożywczych i biurowych,
- Organizacja Spotkań-przygotowywanie i rezerwacja salek.
- Doskonała organizacja pracy, zaangażowanie,
- Wysoki poziom kultury osobistej,
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- Umiejętność tworzenia dobrej, przyjaznej atmosfery pracy ze wszystkimi pracownikami firmy,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Praktyczna znajomość Microsoft Office.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym- B1,
- Prawo jazdy.
- Umowę o pracę,
- Benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa, platforma do nauki języków obcych eTutor,
- Pracę pełną wyzwań i umożliwiającą zdobycie cennego doświadczenia,
- Przyjazną atmosferę i wsparcie zgranego zespołu,
- Program Poleceń Pracowniczych,
- Pracę w Centrali firmy w dobrze skomunikowanej lokalizacji.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Prosimy o zapoznanie się z poniższą informacją dla kandydatów na temat przetwarzania danych osobowych https://www.geminipolska.com.pl/klauzula-rekrutacja
Poznaj
Gemini Polska Sp. z o.o.
Apteki Gemini obecne są na polskim rynku od 1990 roku. To właśnie wtedy powstała pierwsza apteka w Wejherowie. Dziś pod marką Gemini działa ponad 300 aptek stacjonarnych zlokalizowanych na terenie całego kraju. Od kilkunastu lat prowadzimy również dostępną dla naszych Pacjentów z każdego miejsca w Polsce platformę zdrowia Gemini.pl.
Nasza misja to być jak najbliżej Pacjentów, a nadrzędnym celem od zawsze było i jest dostarczanie usług farmaceutycznych i realizowanie potrzeb Pacjentów na najwyższym poziomie.
Kim jesteśmy?
Apteki Gemini to fachowi Farmaceuci, których na co dzień wspiera zespół specjalistów z wielu dziedzin, m.in.: administracji, kadr, HR, IT, sprzedaży, księgowości, marketingu, rozwoju i finansów. Każdego dnia skupiamy się na rozwoju naszych aptek stacjonarnych i platformy Gemini.pl, zarówno pod kątem efektywnego wypełniania zadań, jak i budowania zaangażowanego zespołu.
Centrala Gemini Polska znajduje w Gdańsku, przy ul. Grunwaldzkiej 411.
Nazwa Gemini oznacza bliźnięta, dlatego czujemy się podwójnie zobowiązani do troski o naszych Pacjentów. Jesteśmy liderami w zakresie promowania idei opieki farmaceutycznej, która uzupełniać ma kompleksową troskę o zdrowie pacjenta. Udzielamy się w ramach lokalnych inicjatyw charytatywnych i pomocowych, a także dążymy do tego, by dbać o środowisko i zdrowie planety.
Jako rozwijający się zespół poszukujemy ciągle nowych wyzwań. Cenimy inicjatywę, którą szybko przekuwamy w działanie. Jesteśmy odważni i pewni w swoich działaniach, a ambitne projekty realizujemy w zgranych, interdyscyplinarnych zespołach specjalistów, bo sukces i ciągły rozwój wpisane są w filozofię firmy. Tworzymy duży i jednocześnie zgrany zespół - również poza pracą lubimy grać zespołowo, czego dowodem jest powstanie naszego sportowego Gemini Team. Dbamy o przyjazną atmosferę, nie obowiązuje u nas dress code, wszyscy jesteśmy ze sobą na „ty”.
Jeżeli jesteś osobą pełną zaangażowania, pomysłów, pasji i optymizmu, zapraszamy do odwiedzenia zakładki z naszymi ofertami pracy. Prawdopodobnie czekamy właśnie na Ciebie!