Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista ds. Informatyki

    STEGU Sp. z o.o.   Jełowa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Utrzymanie i rozwój infrastruktury IT (serwery, sieci, sprzęt komputerowy) Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem i oprogramowaniem; Wsparcie techniczne użytkowników końcowych (helpdesk) Zarządzanie i monitorowanie systemów...
  • Sales Enablement Platform Specialist

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   opolskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    13 dni
    About the team You will be working out of CPBC in Szczecin, but will be part of the Commercial Excellence team that is situated in our HQ in Denmark. On a day-to-day basis, you will collaborate closely together with stakeholders in the business areas, IT colleagues, as well as our local...
  • Pracownik sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowlane BUDIREM   Sosnowiec    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego.
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalista ds. Rozwoju Sieci Podwykonawców

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Twoje zadania: Pozyskiwanie placówek współpracujących; Bieżąca współpraca z Departamentem Sprzedaży; Organizacja akcji profilaktycznych; Tworzenie i administrowanie dokumentami dotyczące placówek współpracujących; Wsparcie innych Departamentów w organizacji opieki medycznej na terenie...
  • Specjalista ds. wsparcia administracyjnego – dział IT

    ManpowerGroup   Jawor    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę tymczasową
    9 godz.
    Zadania: Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami; Prowadzenie archiwum dokumentów; Zaopatrywanie biura w artykuły biurowe i spożywcze; Aktywny udział w posiedzeniach zarządu, przygotowywanie protokołów, raportów i...
  • Specjalista ds. Administracji

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: prowadzenie wszystkich spraw związanych z tokiem studiów studentów kierunku lekarskiego (III i IV rok) oraz kierunku technik dentystycznych, współpraca z Opiekunami lat, nauczycielami dydaktycznymi oraz jednostkami...
  • Inspektor / Starszy Inspektor (pracownik kancelarii)

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, Pl. Starynkiewicza 5    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Główny zakres obowiązków: rejestrowanie oraz dystrybucja korespondencji przychodzącej i wychodzącej ze Spółki przygotowanie korespondencji do wysyłki pocztowej współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie usług pocztowych przygotowanie i wysyłka korespondencji pocztą kurierską...
  • Specjalista ds. Administracyjnych

    KRAKBAU S.A.   Kraków    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Prowadzenie sekretariatu; Prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących i przychodzących; Obsługa telefoniczna firmy; Przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości i interesantów; Zaopatrywanie biura w niezbędne materiały do pracy; Dbanie o codzienne sprawne funkcjonowanie biura, w tym...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Puławska 455    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Praca w Szpitalu z Grupy LUX MED ul. Puławska 455, Warszawa Twoje zadania: Wsparcie Dyrektora Szpitala w zadaniach administracyjnych; Zamówienia biurowe i gospodarcze na potrzeby Szpitala; Wprowadzanie faktur, nadzorowanie obiegu faktu; Nadzorowanie gospodarki magazynowej; Nadzorowanie procesów...
  • Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Łódź, Limanowskiego 179    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Opolskie Opole Specjalista ds. Administracyjnych Opole
Specjalista ds. administracyjno-archiwalnych

Specjalista ds. administracyjno-archiwalnych

Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
Opole
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
753 dni temu

OGŁOSZENIE O NABORZE


Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Opolu ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

Specjalista ds. administracyjno-archiwalnych
Miejsce pracy: Opole

Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Opolu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6% .

 

Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata na wolne stanowisko specjalisty ds. administracyjno- archiwalnych:
  • wykształcenie: średnie ekonomiczne lub wyższe;
  • staż pracy: 2 lata w przypadku wykształcenia wyższego lub 3 lata w przypadku wykształcenia średniego;
  • obywatelstwo: polskie; dopuszcza się możliwość zatrudnienia osoby nieposiadającej obywatelstwa polskiego, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej (D.U. z 2009 nr 64, poz. 539);
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • nieposzlakowana opinia;
  • umiejętność obsługi komputera (programy Microsoft Office).
Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydata na wolne stanowisko:
  • znajomość przepisów prawnych w zakresie zadań na stanowisku pracy, na który przeprowadzany
  • jest nabór, w szczególności:
    • znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
  • prawo jazdy kat. B;
  • doświadczenie zawodowe w zakresie organizacji pracy kancelarii oraz sekretariatu;
  • doświadczenie w zakresie pracy w archiwum zakładowym;
  • ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny;
  • doświadczenie zawodowe w pracy w dziale kadr;
  • znajomość ustawy Kodeks Pracy;
  • radzenie sobie w trudnych sytuacjach, sumienność, rzetelność i odpowiedzialność.
Zakres obowiązków na stanowisku specjalista ds. administracyjno-archiwalnych:
  • Administrowanie oraz całościowa obsługa sekretariatu oraz ruchu korespondencji;
  • Odbieranie połączeń telefonicznych i kierowanie ich do odpowiednich pracowników Urzędu;
  • Odbieranie i sprawdzanie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej oraz jej odpowiednie zapisywanie w książkach kancelaryjnych;
  • Zanoszenie korespondencji i przesyłek w celu jej wysłania do Urzędu Pocztowego;
  • Obsługa poczty w systemie e-pułap;
  • Rozdział korespondencji i przesyłek między odpowiednimi sekcjami i pracownikami;
  • Zanoszenie oraz odbieranie korespondencji ze Starostwa Powiatowego w Opolu;
  • Udzielanie informacji klientom a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych lub stanowisk pracy;
  • Wykonywanie zadań mających na celu organizacje spotkań z klientami;
  • Zamawianie prenumeraty czasopism i odbieranie ich z odpowiedniego punktu;
  • Wstępne sprawdzanie faktur i rachunków pod względem formalnym oraz terminowe przekazywanie do potwierdzenia odpowiednim pracownikom;
  • Opisywanie faktur zgodnie z obowiązującymi umowami oraz sprawdzanie ich pod względem merytorycznym;
  • Dokonywanie zakupu materiałów biurowych oraz środków czystości na bieżące potrzeby Urzędu;
  • Zlecanie wykonania pieczątek na potrzeby poszczególnych komórek organizacyjnych oraz pracowników;
  • Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej pozostałych środków trwałych znajdujących się w pomieszczeniach biurowych w budynku ZDP w Opolu;
  • Prowadzenie składnicy akt urzędu oraz prowadzenie spraw związanych z archiwizacją dokumentów;
  • Coroczne dokonywanie brakowania dokumentacji niearchiwalnych;
  • Przyjmowanie dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej z komórek organizacyjnych na podstawie spisów zdawczo-odbiorczych;
  • Branie udziału w pracach komisji inwentaryzacyjnych;
  • Pomoc w obsłudze kadrowej kierownikowi Sekcji Administracyjno-Kadrowej.
Warunki pracy:
  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca dobrej ostrości wzroku (praca przy monitorze ekranowym), praca w urzędzie;
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy: praca w budynku w Opolu przy ul. Książąt Opolskich 27 na II piętrze bez windy, siedząca przy biurku.
Wymagane dokumenty:
  • Podanie (list motywacyjny) o przyjęcie do pracy na stanowisko urzędnicze.
  • Curriculum Vitae z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
  • Kwestionariusz kandydata (druk na stronie internetowej www.bip.zdp.opole.pl – nabory i konkursy na wolne stanowisko – regulamin naboru - kwestionariusz kandydata)
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i zdobyte kwalifikacje zawodowe oraz kserokopie świadectw pracy.
  • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego i klauzula informacyjna dot. kandydata do pracy (druk na stronie internetowej www.bip.zdp.opole.pl – nabory i konkursy na wolne stanowisko – regulamin naboru- klauzula informacyjna dot. kandydata do pracy)
  • Oświadczenie:
  • o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska, na które prowadzony jest nabór;
  • o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
  • o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
  • o nie wykonywaniu czynności, które stałyby w sprzeczności z wykonywanymi obowiązkami służbowymi na stanowisku, na które prowadzony jest nabór.
  • Orzeczenie o posiadaniu stopnia niepełnosprawności.
  • Posiadane referencje.
 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista ds. Informatyki

    STEGU Sp. z o.o.   Jełowa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Utrzymanie i rozwój infrastruktury IT (serwery, sieci, sprzęt komputerowy) Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem i oprogramowaniem; Wsparcie techniczne użytkowników końcowych (helpdesk) Zarządzanie i monitorowanie systemów...
  • Sales Enablement Platform Specialist

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   opolskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    13 dni
    About the team You will be working out of CPBC in Szczecin, but will be part of the Commercial Excellence team that is situated in our HQ in Denmark. On a day-to-day basis, you will collaborate closely together with stakeholders in the business areas, IT colleagues, as well as our local...
  • Pracownik sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowlane BUDIREM   Sosnowiec    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego.
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalista ds. Rozwoju Sieci Podwykonawców

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Twoje zadania: Pozyskiwanie placówek współpracujących; Bieżąca współpraca z Departamentem Sprzedaży; Organizacja akcji profilaktycznych; Tworzenie i administrowanie dokumentami dotyczące placówek współpracujących; Wsparcie innych Departamentów w organizacji opieki medycznej na terenie...
  • Specjalista ds. wsparcia administracyjnego – dział IT

    ManpowerGroup   Jawor    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę tymczasową
    9 godz.
    Zadania: Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami; Prowadzenie archiwum dokumentów; Zaopatrywanie biura w artykuły biurowe i spożywcze; Aktywny udział w posiedzeniach zarządu, przygotowywanie protokołów, raportów i...
  • Specjalista ds. Administracji

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: prowadzenie wszystkich spraw związanych z tokiem studiów studentów kierunku lekarskiego (III i IV rok) oraz kierunku technik dentystycznych, współpraca z Opiekunami lat, nauczycielami dydaktycznymi oraz jednostkami...
  • Inspektor / Starszy Inspektor (pracownik kancelarii)

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, Pl. Starynkiewicza 5    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Główny zakres obowiązków: rejestrowanie oraz dystrybucja korespondencji przychodzącej i wychodzącej ze Spółki przygotowanie korespondencji do wysyłki pocztowej współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie usług pocztowych przygotowanie i wysyłka korespondencji pocztą kurierską...
  • Specjalista ds. Administracyjnych

    KRAKBAU S.A.   Kraków    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Prowadzenie sekretariatu; Prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących i przychodzących; Obsługa telefoniczna firmy; Przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości i interesantów; Zaopatrywanie biura w niezbędne materiały do pracy; Dbanie o codzienne sprawne funkcjonowanie biura, w tym...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Puławska 455    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Praca w Szpitalu z Grupy LUX MED ul. Puławska 455, Warszawa Twoje zadania: Wsparcie Dyrektora Szpitala w zadaniach administracyjnych; Zamówienia biurowe i gospodarcze na potrzeby Szpitala; Wprowadzanie faktur, nadzorowanie obiegu faktu; Nadzorowanie gospodarki magazynowej; Nadzorowanie procesów...
  • Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Łódź, Limanowskiego 179    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;