Poszukujemy osób do pracy w Biurze Zarządu firmy na stanowisku:
Specjalista ds. Administracji
Miejsce pracy: Kielce
Główne zadania na stanowisku to:
- administracja taborem samochodowym,
- administracja telefonią komórkową,
- obsługa ubezpieczeń samochodowych,
- obsługa procesu napraw oraz likwidacji szkód,
- prowadzenie szkoleń wstępnych dla nowych użytkowników samochodów służbowych, telefonów, w zakresie eksploatacji oraz obowiązujących procedur i regulaminów,
- administracja systemami dedykowanymi oraz dokumentacją, prowadzenie rozliczeń, weryfikacja obciążeń, przygotowywanie rozdzielników faktur zbiorczych itp.,
- współpraca z dostawcami usług, towarzystwami leasingowymi, towarzystwami ubezpieczeniowymi, serwisami samochodowymi, warsztatami napraw, instytucjami państwowymi (np.wydział komunikacji) itp.,
- kontrola stanu floty - raportowanie,
- ścisła współpraca z innymi działami firmy oraz jednostkami terenowymi,
- koordynacja procesów związanych z wydawaniem, zdawaniem i wymianą floty,
- administracja oraz rozliczanie kart paliwowych,
- przygotowywanie raportów, prezentacji, zestawień, analiz na potrzeby firmy.
Od kandydatów/kandydatek oczekujemy:
- wykształcenia wyższego (mile widziane kierunki logistyczne),
- min. 2 letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- praktycznej znajomości zasad administrowania flotą samochodową i telefonią,
- znajomości zakresów odpowiedzialności i ubezpieczeń oraz procedur związanych ze zgłaszaniem i likwidacją szkód,
- komunikatywności i asertywności, umiejętności organizacji pracy własnej,
- posiadania zdolności analitycznych,
- umiejętności obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym, znajomość języka niemieckiego lub angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie na umowę o pracę na pełny etat,
- możliwość rozwoju zarówno osobowego jak i zawodowego,
- pracę w międzynarodowej organizacji.