Specjalista ds. Administracji pełni kluczową rolę w zapewnieniu sprawnego funkcjonowania firmy poprzez kompleksowe zarządzanie: flotą samochodów służbowych, umowami najmu, aktywami oraz wyposażeniem i stanem majątku.
Dążenie do porządku i sumienność w wykonywaniu obowiązków gwarantują dokładność i zgodność z przepisami oraz wewnętrznymi procedurami firmy.
Specjalista ds. Administracji działa także jako niezawodny kolega, chętnie wspierając innych pracowników i współpracując z różnymi działami firmy. Te cechy tworzą fundament stanowiska, które ma na celu zapewnienie stabilności operacyjnej, efektywności i ciągłości działania przedsiębiorstwa.
- Nadzór nad eksploatacją floty i jej rozliczanie (rejestracje, wyposażenie, przeglądy, ubezpieczenia itp.)
- Administrowanie nieruchomościami (administracja, formalności, opłaty, sprawy sporne, utrzymanie)
- Wsparcie działu w bieżącym funkcjonowaniu i realizacji wybranych zadań
- Zarządzanie aktywami i majątkiem (utrzymanie, administracja i zakupy)
- Drobne naprawy i wsparcie w poprawnym funkcjonowaniu biura
- Znajomość przepisów: Średnio-zaawansowana znajomość zasad rachunkowości, znajomość zasad windykacji oraz przepisów dotyczących najmu i zarządzania flotą (w tym ubezpieczenia)
- Umiejętności komputerowe: Dobra znajomość pakietu MS Office- Excel.
- Kompetencje negocjacyjne: Umiejętność negocjacji zakupowych oraz analizy ofert. Docelowo windykacja należności.
- Zdolności organizacyjne: Doskonałe umiejętności organizacyjne, chęć rozwoju, sumienność i nastawienie na cele długoterminowe
- Komunikatywność: Dobre umiejętności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole. Zorientowanie na innych i zaangażowanie w realizację zadań.
- Inicjatywa: Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów oraz zdolność do samodzielnego podejmowania decyzji.
- Przyjazną i profesjonalną atmosferę pracy
- Stałe zatrudnienie w polskiej firmie z ponad 35-letnią tradycją
- Komfortowe i nowoczesne biuro
- Komfortowe i profesjonalne narzędzia pracy
- Dofinansowane karty sportowe
- Pakiety socjalny
- Pakiety prywatnej opieki zdrowotnej
- Możliwość korzystania z ubezpieczenia grupowego
Poznaj
Elektronika Spółka Akcyjna
Poznaj Elektronikę
Elektronika SA – to budowany od ponad 30 lat zespół inżynierów, techników, logistyków, księgowych, magazynierów … To 8 oddziałów, 8 solidnie zaopatrzonych magazynów w Polsce oraz 5 – w Ukrainie. Handel hurtowy i detaliczny urządzeniami i akcesoriami dla chłodnictwa, klimatyzacji, pomp ciepła i wody lodowej. To również instalacje HVACR - „szyte na miarę” na miarę potrzeb i czasów.