- Prowadzenie rozliczeń sprzedaży w systemie SAP.
- Kontrolowanie należności powstałych w wyniku sprzedaży.
- Czynny udział w zadaniach wynikających z prowadzonych projektów z zakresu procesu obsługi klienta.
- Przygotowywanie zamówień i rozliczanie faktur.
- Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, obieg dokumentów.
- Tworzenie zestawień i raportów.
- Stała i ścisła współpraca z pozostałymi działami.
- pakiet Medicover, karta sportowa
- fundusz pracowniczy
- dofinansowanie do wypoczynku
- 4.12 dniem wolnym od pracy
- dostęp do szkoleń, unikalny plan rozwoju kompetencji
- dofinansowanie do nauki języka angielskiego
- możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
- umowę o pracę
- szansę na rozwój wewnątrz organizacji
- dostęp do najnowocześniejszych technologii
- pracę gdzie masz wpływ na świat i otoczenie
- Wykształcenie min. średnie.
- Mile widziane doświadczenie w pracy w obsłudze klienta, w dziale sprzedaży.
- Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym B1.
- Umiejętność obsługi komputera, znajomość środowiska MS Office.
- Zorientowanie na klienta, umiejętność pracy w zespole.
- Wysoka kultura osobista, odpowiedzialność.
Poznaj
Holcim Polska S.A
Holcim Polska jest producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.
Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje. Spółka oferuje m.in. niskoemisyjne cementy z rodziny ECOPlanet dla budownictwa i prefabrykacji (o 30-50% mniejszym śladzie węglowym niż czysty cement portlandzki CEM), beton ECOPact (o prawie 50% mniejszym śladzie węglowym niż standardowy beton towarowy), czy kruszywo z recyklingu ECOSource. W ofercie znajdują się również systemy podłogowe, a także rozwiązania izolacyjne przeznaczone do kompleksowej termomodernizacji.