Specjalista ds. Administracji

Holcim Polska S.A.
Lubień Kujawski
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
2 dni temu
 
Specjalista ds. Administracji
Lubień Kujawski
Czym będziesz się zajmować?
  • Prowadzenie rozliczeń sprzedaży w systemie SAP.
  • Kontrolowanie należności powstałych w wyniku sprzedaży.
  • Czynny udział w zadaniach wynikających z prowadzonych projektów z zakresu procesu obsługi klienta.
  • Przygotowywanie zamówień i rozliczanie faktur.
  • Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, obieg dokumentów.
  • Tworzenie zestawień i raportów.
  • Stała i ścisła współpraca z pozostałymi działami.
Co zyskasz?
  • pakiet Medicover, karta sportowa
  • fundusz pracowniczy
  • dofinansowanie do wypoczynku
  • 4.12 dniem wolnym od pracy
  • dostęp do szkoleń, unikalny plan rozwoju kompetencji
  • dofinansowanie do nauki języka angielskiego
  • możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
  • umowę o pracę
  • szansę na rozwój wewnątrz organizacji
  • dostęp do najnowocześniejszych technologii
  • pracę gdzie masz wpływ na świat i otoczenie
Jeśli masz:
  • Wykształcenie min. średnie.
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w obsłudze klienta, w dziale sprzedaży.
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym B1.
  • Umiejętność obsługi komputera, znajomość środowiska MS Office.
  • Zorientowanie na klienta, umiejętność pracy w zespole.
  • Wysoka kultura osobista, odpowiedzialność.

Jeśli te cechy pasują do Ciebie, to daj nam o tym znać.

Aplikuj do Holcim Polska.

Widzimy się?

Administratorem Państwa danych osobowych jest Holcim Polska z siedzibą w Małogoszczu, przy ul. Warszawska 110 (28-366), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 000062569, numer NIP: 5261060765 o kapitale akcyjnym 811.329.500 PLN opłaconym w pełni, której akta rejestrowe przechowywane są w Sądzie Rejonowym Kielcach.

Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: Krzysztof Radtke, mail: pl-m-inspektor-ochrony-danych@holcim.com

Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracy u Administratora oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora opisanego poniżej.

Administrator będzie przetwarzał następujące kategorie Państwa danych: Dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, dane adresowe, dane dotyczące wykształcenia, dane dotyczące przebiegu dotychczasowego zatrudnienia, dane dotyczące zainteresowań. Pozostałe dane przetwarzamy na podstawie Państwa dobrowolnej zgody, którą wyrazili Państwo wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora - art. 6 ust. 1 lit. f rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), polegający na poszukiwaniu i zatrudnianiu pracowników oraz prowadzeniu postępowań rekrutacyjnych zmierzających do zatrudnienia pracownika, którego kwalifikacje najbardziej odpowiadają zapotrzebowaniu Administratora.

Podstawą przetwarzania Państwa danych w zakresie niezbędnym do zawarcia i wykonania umowy o pracę jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Administrator nie planuje przekazywać Państwa danych osobowych odbiorcom spoza EOG, czyli do państw trzecich.

Dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacji. Ponadto dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenie lub ochrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres sześciu miesięcy.

Przysługuje Państwu prawo dostępu do danych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia, a także prawo ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi. W Polsce jest to Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W związku z tym, ze dane są przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora, przysługuje Państwu prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, jeśli wynika to z przyczyn związanych z Państwa szczególną sytuacją.

TU znajduje się pełna informacja o ochronie danych osobowych.
Aplikuj teraz
 

Poznaj

Holcim Polska S.A

Holcim, dawniej Lafarge.

Holcim Polska jest producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.

Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje. Spółka oferuje m.in. niskoemisyjne cementy z rodziny ECOPlanet dla budownictwa i prefabrykacji (o 30-50% mniejszym śladzie węglowym niż czysty cement portlandzki CEM), beton ECOPact (o prawie 50% mniejszym śladzie węglowym niż standardowy beton towarowy), czy kruszywo z recyklingu ECOSource. W ofercie znajdują się również systemy podłogowe, a także rozwiązania izolacyjne przeznaczone do kompleksowej termomodernizacji.

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Techniczno - Administracyjnych

    LUX MED Sp. z o.o.   Toruń, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 73    praca stacjonarna   dziś wygasa
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: prowadzenie przeglądów technicznych, umawianie serwisów, bieżące utrzymanie infrastruktury budynkowej, naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne; rozliczanie mediów, uczestnictwo w realizacji zadań remontowych, likwidacja awarii elementów budowlanych, instalacji i urządzeń;...
  • Informatyk

    Emtor Spółka z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Firma Emtor Sp. z o.o., wyłączny przedstawiciel marki Yale®, największa polska prywatna firma w branży transportu wewnętrznego, zatrudni osobę na stanowisko Informatyka. Główne zadania na stanowisku: Administracja i zarządzanie infrastrukturą sieciową oraz serwerową przedsiębiorstwa;...
  • Inżynier ds. usług systemowych Data Centre

    OTTO Special Staffing   kujawsko-pomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Holandia
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Obowiązki Utrzymywanie serwerów i systemów; Rozwiązywanie problemów sprzętowych; Wdrażanie środków bezpieczeństwa; Dokumentowanie konfiguracji systemów; Wymagania Doświadczenie w pracy o podobnym profilu; Preferowane jest doświadczenie związane z obsługą Data Center; Znajomość...
  • Specjalista ds. Administracji (K/M)

    DMT Packaging sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Główne zadania na tym stanowisku to: Prowadzenie rejestru korespondencji; Nadzór nad umowami z usługodawcami; Obsługa programu księgowego i współpraca z Biurem Księgowym; Archiwizacja dokumentów; Administracyjne wsparcie działów firmy w realizacji ich zadań; Od Kandydatów/Kandydatek...
  • Asystent Prawny / Asystentka Prawna - Specjalista / Specjalistka ds. administracji

    AZONIK sp. z o.o.   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Jako Asystent/ka prawny/na/Specjalista/ka ds. administracji będziesz odpowiedzialny/a za wsparcie działu prawnego oraz zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura. Obowiązki: Przyjmowanie, rejestrowanie oraz archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej działu prawnego. Koordynowanie...
  • Samodzielny Referent / Samodzielna Referentka w Sekcji Korespondencji

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obslugę korespondencji wychodzącej i przychodzącej. Zakres obowiązków: przyjmowanie/nadawanie korespondencji z/do właściwego punktu usług pocztowych (przesyłki zwykłe, polecone, priorytetowa), segregowanie i...
  • Pracownik administracyjny do działu współpracy z językiem niemieckim

    Max Bau Sp. z o.o.   Opole, ul. Wrocławska 62    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: Sprawy administracyjne, kontakty telefoniczne z kontrahentami na terenie Niemiec. Wyłączne miejsce pracy: Opole
  • Referent

    PGE Dystrybucja S.A.   Zamość    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Prowadzenie całokształtu spraw związanych z obsługą Kancelarii Ogólnej w PGE Dystrybucja S.A. Oddział Zamość Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów w Oddziale, dystrybucja poczty przychodzącej, wychodzącej Wykonywanie wstępnej selekcji przesyłek...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji Transportu

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Zielona Góra, Nowy Kisielin, ul. Innowacyjna 3    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Główne obowiązki: Budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród kontrahentów i pracowników Bieżąca obsługa administracyjna (front office) Obsługa korespondencji zewnętrznej oraz wewnętrznej Rejestracja i wystawianie faktur – rozliczenie przewoźników Rozliczanie dokumentacji...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Laboratorium

    Synevo Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Dzika 4    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Rejestracja zleceń; Kontakt z Kontrahentami; Prace magazynowe; Prowadzenie archiwum; Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań; Opisywanie faktur; Współpraca z pozostałymi działami Synevo.