Najnowsze oferty pracy

  • Mitarbeiter im Customer Care Center m/w/d

    SIGVARIS AG   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szwajcaria
    specjalista (mid)  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Wir bieten derzeit eine einzigartige Gelegenheit: eine Position im Home Office mit einem Beschäftigungsgrad von 50 % bis 100 %. Es besteht auch die Möglichkeit, in einem Jobsharing-Modell zu arbeiten. Der Arbeitsbeginn ist so bald wie möglich vorgesehen. Von den Bewerbern wird erwartet, dass sie...
  • Agent service client m/f/d

    SIGVARIS AG   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szwajcaria
    specjalista (mid)  część etatu / pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Nous offrons actuellement une opportunité unique : une position en Home Office avec un taux d'activité de 50% à 100%. Il est également possible de travailler en partage de poste. Le début du travail est prévu dès que possible. Il est attendu des candidats qu'ils participent régulièrement à...
  • Asystent Działu Sprzedaży / części zamienne do silników morskich

    Baltic Spares Service Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zadania: Wsparcie w przygotowywaniu ofert handlowych, Organizowanie wysyłek części, Obsługę klientów na całym świecie, Pomoc w organizacji pracy działu handlowego, Obsługę administracyjną biura, Promowanie wizerunku firmy na rynku.
  • Asystent / Asystentka w dziale sprzedaży maszyn budowlanych

    Liebherr Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Zadania: wsparcie działu sprzedaży w codziennych zadaniach, prowadzenie procesu sprzedaży od momentu zamówienia do realizacji, przygotowywanie raportów z rynku, analiz i innych niezbędnych opracowań, tłumaczenie dokumentów z języka niemieckiego/angielskiego na polski i odwrotnie, stała...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

    Praca.pl   pomorskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Szwajcaria
    specjalista (mid)  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    13 dni
    Opis stanowiska Kompleksowa obsługa zamówień, realizowana zdalnie. Kompetentna pierwsza linia kontaktu dla klientów w branży medycznej, Zarządzanie zapytaniami klientów telefonicznie i mailowo. Obsługa zwrotów i reklamacji. Wsparcie klientów w portalu biznesowym.
  • Asystentka w dziale wsparcia sprzedaży

    MEGAENERGY Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie Zespołu Sprzedaży w procesie sprzedażowym związanym z przygotowaniem dokumentów; Weryfikacja i kontrola jakości przygotowanych dokumentów przez zespół sprzedaży; Przygotowanie krótkich analiz, ofert sprzedaży, umów i aneksów sprzedaży; Wprowadzanie danych...
  • Specjalista ds. sprzedaży – kasjer

    Konsorcjum Stali S.A.   Marki    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Opis stanowiska: obsługa kasy fiskalnej; realizacja transakcji kasowych; obsługa kancelarii (korespondencji) archiwizacja dokumentów sprzedażowych i zakupowych; obsługa urządzeń biurowych; praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16;
  • Specjalista ds. Administracji

    Holcim Polska S.A.   Lubień Kujawski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Czym będziesz się zajmować? Prowadzenie rozliczeń sprzedaży w systemie SAP. Kontrolowanie należności powstałych w wyniku sprzedaży. Czynny udział w zadaniach wynikających z prowadzonych projektów z zakresu procesu obsługi klienta. Przygotowywanie zamówień i rozliczanie faktur....
  • Specjalista ds. Back Office z j. rumuńskim 

    Confilogi Group sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat   28,10 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Twój zakres obowiązków AGENT DZIAŁU BACK OFFICE: obsługa klienta posprzedażowego w języku rumuńskim, prowadzenie rozmów posprzedażowych, weryfikacja zwrotów, reklamacji, kontakt pomiędzy klientem, a firmą kurierską, kontrola jakości rozmów konsultantów, weryfikacja rozmów wedle...
  • Asystent / Asystentka działu sprzedaży

    MaxTop Polska Sp. z o.o.   Sławków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Opis: wspieranie pracy działu handlowego; budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami; przygotowywanie ofert handlowych;
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Administracji

Holcim Polska S.A.
Malbork
specjalista junior / mid / asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
26 dni temu
 
Specjalista ds. Administracji
Malbork
Czym będziesz się zajmować?
  • Administracja biura handlowego oraz stała współpraca z handlowcami w zakresie ofertowania i rozpatrywania reklamacji.
  • Sprzedaż betonu dla klientów gotówkowych i przedpłaconych.
  • Poprawne i precyzyjne prowadzenie obiegu dokumentów handlowych i baz danych.
  • Prawidłowe archiwizowanie dokumentacji sprzedażowej.
  • Pomoc w wyjaśnianiu reklamacji przez dział handlowy.
Co zyskasz?
  • pakiet Medicover, karta sportowa
  • fundusz pracowniczy
  • dofinansowanie do wypoczynku
  • 4.12 dniem wolnym od pracy
  • dostęp do szkoleń, unikalny plan rozwoju kompetencji
  • dofinansowanie do nauki języka angielskiego
  • możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
  • umowę o pracę
  • szansę na rozwój wewnątrz organizacji
  • dostęp do najnowocześniejszych technologii
  • pracę gdzie masz wpływ na świat i otoczenie
Jeśli masz:
  • Wykształcenie min. średnie - mile widziane ekonomiczne lub budowlane.
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w branży budowlanej.
  • Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Ms Excel,
  • Mile widziana znajomość systemów CRM (np Salesforce) oraz SAP.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Holcim Polska z siedzibą w Małogoszczu, przy ul. Warszawska 110 (28-366), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 000062569, numer NIP: 5261060765 o kapitale akcyjnym 811.329.500 PLN opłaconym w pełni, której akta rejestrowe przechowywane są w Sądzie Rejonowym Kielcach.

Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: Krzysztof Radtke, mail: pl-m-inspektor-ochrony-danych@holcim.com

Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracy u Administratora oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora opisanego poniżej.

Administrator będzie przetwarzał następujące kategorie Państwa danych: Dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, dane adresowe, dane dotyczące wykształcenia, dane dotyczące przebiegu dotychczasowego zatrudnienia, dane dotyczące zainteresowań. Pozostałe dane przetwarzamy na podstawie Państwa dobrowolnej zgody, którą wyrazili Państwo wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora - art. 6 ust. 1 lit. f rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), polegający na poszukiwaniu i zatrudnianiu pracowników oraz prowadzeniu postępowań rekrutacyjnych zmierzających do zatrudnienia pracownika, którego kwalifikacje najbardziej odpowiadają zapotrzebowaniu Administratora.

Podstawą przetwarzania Państwa danych w zakresie niezbędnym do zawarcia i wykonania umowy o pracę jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Administrator nie planuje przekazywać Państwa danych osobowych odbiorcom spoza EOG, czyli do państw trzecich.

Dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacji. Ponadto dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenie lub ochrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres sześciu miesięcy.

Przysługuje Państwu prawo dostępu do danych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia, a także prawo ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi. W Polsce jest to Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W związku z tym, ze dane są przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora, przysługuje Państwu prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, jeśli wynika to z przyczyn związanych z Państwa szczególną sytuacją.

TU znajduje się pełna informacja o ochronie danych osobowych.
 

Poznaj

Holcim Polska S.A

Holcim, dawniej Lafarge.

Holcim Polska jest producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.

Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje. Spółka oferuje m.in. niskoemisyjne cementy z rodziny ECOPlanet dla budownictwa i prefabrykacji (o 30-50% mniejszym śladzie węglowym niż czysty cement portlandzki CEM), beton ECOPact (o prawie 50% mniejszym śladzie węglowym niż standardowy beton towarowy), czy kruszywo z recyklingu ECOSource. W ofercie znajdują się również systemy podłogowe, a także rozwiązania izolacyjne przeznaczone do kompleksowej termomodernizacji.

 

Podobne oferty

  • Mitarbeiter im Customer Care Center m/w/d

    SIGVARIS AG   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szwajcaria
    specjalista (mid)  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Wir bieten derzeit eine einzigartige Gelegenheit: eine Position im Home Office mit einem Beschäftigungsgrad von 50 % bis 100 %. Es besteht auch die Möglichkeit, in einem Jobsharing-Modell zu arbeiten. Der Arbeitsbeginn ist so bald wie möglich vorgesehen. Von den Bewerbern wird erwartet, dass sie...
  • Agent service client m/f/d

    SIGVARIS AG   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szwajcaria
    specjalista (mid)  część etatu / pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Nous offrons actuellement une opportunité unique : une position en Home Office avec un taux d'activité de 50% à 100%. Il est également possible de travailler en partage de poste. Le début du travail est prévu dès que possible. Il est attendu des candidats qu'ils participent régulièrement à...
  • Asystent Działu Sprzedaży / części zamienne do silników morskich

    Baltic Spares Service Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zadania: Wsparcie w przygotowywaniu ofert handlowych, Organizowanie wysyłek części, Obsługę klientów na całym świecie, Pomoc w organizacji pracy działu handlowego, Obsługę administracyjną biura, Promowanie wizerunku firmy na rynku.
  • Asystent / Asystentka w dziale sprzedaży maszyn budowlanych

    Liebherr Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Zadania: wsparcie działu sprzedaży w codziennych zadaniach, prowadzenie procesu sprzedaży od momentu zamówienia do realizacji, przygotowywanie raportów z rynku, analiz i innych niezbędnych opracowań, tłumaczenie dokumentów z języka niemieckiego/angielskiego na polski i odwrotnie, stała...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

    Praca.pl   pomorskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Szwajcaria
    specjalista (mid)  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    13 dni
    Opis stanowiska Kompleksowa obsługa zamówień, realizowana zdalnie. Kompetentna pierwsza linia kontaktu dla klientów w branży medycznej, Zarządzanie zapytaniami klientów telefonicznie i mailowo. Obsługa zwrotów i reklamacji. Wsparcie klientów w portalu biznesowym.
  • Asystentka w dziale wsparcia sprzedaży

    MEGAENERGY Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie Zespołu Sprzedaży w procesie sprzedażowym związanym z przygotowaniem dokumentów; Weryfikacja i kontrola jakości przygotowanych dokumentów przez zespół sprzedaży; Przygotowanie krótkich analiz, ofert sprzedaży, umów i aneksów sprzedaży; Wprowadzanie danych...
  • Specjalista ds. sprzedaży – kasjer

    Konsorcjum Stali S.A.   Marki    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Opis stanowiska: obsługa kasy fiskalnej; realizacja transakcji kasowych; obsługa kancelarii (korespondencji) archiwizacja dokumentów sprzedażowych i zakupowych; obsługa urządzeń biurowych; praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16;
  • Specjalista ds. Administracji

    Holcim Polska S.A.   Lubień Kujawski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Czym będziesz się zajmować? Prowadzenie rozliczeń sprzedaży w systemie SAP. Kontrolowanie należności powstałych w wyniku sprzedaży. Czynny udział w zadaniach wynikających z prowadzonych projektów z zakresu procesu obsługi klienta. Przygotowywanie zamówień i rozliczanie faktur....
  • Specjalista ds. Back Office z j. rumuńskim 

    Confilogi Group sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat   28,10 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Twój zakres obowiązków AGENT DZIAŁU BACK OFFICE: obsługa klienta posprzedażowego w języku rumuńskim, prowadzenie rozmów posprzedażowych, weryfikacja zwrotów, reklamacji, kontakt pomiędzy klientem, a firmą kurierską, kontrola jakości rozmów konsultantów, weryfikacja rozmów wedle...
  • Asystent / Asystentka działu sprzedaży

    MaxTop Polska Sp. z o.o.   Sławków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Opis: wspieranie pracy działu handlowego; budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami; przygotowywanie ofert handlowych;