Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. wsparcia administracyjnego – dział IT

    ManpowerGroup   Jawor    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę tymczasową
    3 godz.
    Zadania: Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami; Prowadzenie archiwum dokumentów; Zaopatrywanie biura w artykuły biurowe i spożywcze; Aktywny udział w posiedzeniach zarządu, przygotowywanie protokołów, raportów i...
  • Pracownik obsługi biurowej

    Marvic sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / junior / asystent  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat   4 900 - 6 850 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Poszukujemy zmotywowanej osoby na stanowisko pracownika obsługi biurowej w naszej firmie budowlanej. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne i organizacyjne w naszym biurze, a także współpracę z zespołem projektowym. Zakres obowiązków Obsługa...
  • Specjalista ds. Ochrony Środowiska

    Łukasz Czyszczoń i Waldemar Żurek Spółka Jawna   Radwanice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    nadzór nad dokumentacją wykonywanych prac związanych z ochroną środowiska oraz procesem uzyskiwania decyzji administracyjnych, sprawozdawczość środowiskowa, w tym obsługa programów sprawozdawczych (BDO, KOBIZE), udział i współpraca z organami w toku procedur administracyjnych, prowadzenie biura.
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Finnish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Administracji

LOGISERV Group Sp. z o.o. Sp. j.
Wykroty
specjalista (mid)
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
438 dni temu
Logiserv Group Sp. z o.o. Sp. j. jest innowacyjną firmą specjalizującą się w usługach z zakresu obróbki stali, metali nieżeliwnych, tkanin oraz tworzyw sztucznych. Wysoko zaawansowane technologicznie maszyny pozwalają nam na utrzymanie jakości produkcji niezależnie od wielkości zleceń. Jesteśmy gotowi dostarczyć kompletne wyroby jak i komponenty.

Spełniamy międzynarodowe standardy jakości, m.in. ISO 9001, EMAS, BREEAM. Kompleksowość oferty pozwala nam na kontrolę prawidłowego przebiegu zlecenia, począwszy od wstępnej koncepcji, przez produkcję, aż po dostawę gotowego produktu własnym taborem.

Powstający w Wykrotach zakład będzie wyznaczać nowe standardy w zakresie wykorzystywanych technologii, dbałości o środowisko, bezpieczeństwa i komfortu pracy.
Specjalista ds. Administracji
Miejsce pracy: Wykroty
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe preferowane kierunki: Administracja;
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie zaawansowanym;
  • Zaangażowanie, odpowiedzialność oraz samodzielność w realizacji powierzonych zadań;
  • Przedsiębiorczość i kreatywne podejście do zadań;
  • Wysoka kultura osobista.
Zakres obowiązków:
  • Planowanie i organizowanie pracy biura;
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów w tym korespondencji;
  • Wsparcie procesów rekrutacyjnych;
  • Organizowanie spotkań;
  • Administracyjne wsparcie działów w kontaktach z podmiotami zewnętrznymi;
  • Dbanie o wizerunek biura i firmy;
  • Współpraca z członkami kadry kierowniczej.
Oferujemy:
  • Odpowiedzialną i ciekawą pracę przy ciągłym rozwoju firmy;
  • Stabilne zatrudnienie i wynagrodzenie odpowiadające posiadanym kwalifikacjom;
  • Zatrudnienie w rozwijającej się firmie z ugruntowaną pozycją na rynku;
  • Niezbędne narzędzia pracy;
  • Stosowne szkolenia w zakresie pełnionych funkcji;
  • Możliwość pogłębiania wiedzy oraz zdobywania nowych doświadczeń;
  • Przyjazna atmosfera i współpraca oparta na szacunku i wiedzy;
  • Atrakcyjne miejsce pracy;
  • Pakiet benefitów.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

LOGISERV Group Sp. z o.o. Sp. j.

Logiserv Group Sp. z o.o. Sp. j. jest innowacyjną firmą specjalizującą się w usługach z zakresu obróbki stali, metali nieżeliwnych, tkanin oraz tworzyw sztucznych. Wysoko zaawansowane technologicznie maszyny pozwalają nam na utrzymanie jakości produkcji niezależnie od wielkości zleceń. Jesteśmy gotowi dostarczyć kompletne wyroby jak i komponenty.Spełniamy międzynarodowe standardy jakości, m.in. ISO 9001, EMAS, BREEAM. Kompleksowość oferty pozwala nam na kontrolę prawidłowego przebiegu zlecenia, począwszy od wstępnej koncepcji, przez produkcję, aż po dostawę gotowego produktu własnym taborem.Powstający w Wykrotach zakład będzie wyznaczać nowe standardy w zakresie wykorzystywanych technologii, dbałości o środowisko, bezpieczeństwo i komfort pracy.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. wsparcia administracyjnego – dział IT

    ManpowerGroup   Jawor    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę tymczasową
    3 godz.
    Zadania: Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami; Prowadzenie archiwum dokumentów; Zaopatrywanie biura w artykuły biurowe i spożywcze; Aktywny udział w posiedzeniach zarządu, przygotowywanie protokołów, raportów i...
  • Pracownik obsługi biurowej

    Marvic sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / junior / asystent  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat   4 900 - 6 850 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Poszukujemy zmotywowanej osoby na stanowisko pracownika obsługi biurowej w naszej firmie budowlanej. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne i organizacyjne w naszym biurze, a także współpracę z zespołem projektowym. Zakres obowiązków Obsługa...
  • Specjalista ds. Ochrony Środowiska

    Łukasz Czyszczoń i Waldemar Żurek Spółka Jawna   Radwanice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    nadzór nad dokumentacją wykonywanych prac związanych z ochroną środowiska oraz procesem uzyskiwania decyzji administracyjnych, sprawozdawczość środowiskowa, w tym obsługa programów sprawozdawczych (BDO, KOBIZE), udział i współpraca z organami w toku procedur administracyjnych, prowadzenie biura.
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Finnish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...