Witaj w Spedimex, miejscu gdzie od niemal 30 lat tworzymy rozwiązania dla łańcucha dostaw. Jesteśmy obecni w 13 lokalizacjach w Polsce. Codziennie, ponad 2000 pracowników Spedimex dba o to, aby produkty z naszych magazynów, jak najszybciej trafiły do swoich nowych właścicieli. Każdego dnia dostarczamy przesyłki w niemalże w każdy zakątek Polski i Europy.
Razem tworzymy wyjątkowy zespół #SpedimexTeam. Dołącz do nas i zostań jego częścią!
Specjalista ds. Administracji
Miejsce pracy: Szczecin
Nr ref.: SDA/SZCZ
Do obowiązków osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku należeć będzie:
- rozliczenie dokumentacji transportowej
- rozliczenie palet
- prace administracyjne
- przygotowanie wysyłek i dokumentacji w systemach podwykonawców
- wykonywanie wszelkich innych poleceń przełożonego w związku z wykonywaną pracą
- przyjmowanie korespondencji faktury itp.
- współpraca z magazynem, dystrybucją i kierowcami
Od kandydata oczekujemy:
- doświadczenia w pracy z dokumentami spedycyjnymi (zlecenia, listy przewozowe)
- znajomości branży - mile widziany staż w firmie logistycznej lub spedycyjnej
- umiejętności obsługi pakietu MS Office, szczególnie programu Excel
- zdolności obsługi programu SPEED będzie dodatkowym atutem
- doskonałej organizacji pracy
- samodzielności w działaniu
Osobie, która zajmie powyższe stanowisko oferujemy:
- chcesz twardo stąpać po ziemi i czuć się bezpiecznie? – my Ci gwarantujemy stabilne zatrudnienie i umowę o pracę
- pracę w systemie 1 - zmianowym
- rozwój zawodowy
- odpowiedzialne stanowisko pozwalające na samodzielność w ramach realizacji obowiązków
- sponsorowany pakiet medyczny z dostępem do lekarzy opieki podstawowej i specjalistycznej
- możliwość przystąpienia do dodatkowego ubezpieczenia oraz pakietu sportowego na preferencyjnych warunkach
- wsparcie w procesie adaptacji zawodowej – na nas możesz liczyć!
- miłą atmosferę pracy w sympatycznym zespole!