Do spółki INOPA SA poszukujemy pracownika na stanowisko:
Pracownik odpowiedzialny będzie za prawidłowe funkcjonowanie biura, w tym biura Zarządu, obsługującego ok 50 pracowników dwóch spółek.
- nadzór i bieżący obieg dokumentów w firmie i pomiędzy biurami i pracownikami
- prowadzenie archiwum dokumentów firmowych
- wprowadzanie dokumentów do systemu informatycznego, sprawdzanie ich poprawności i stałe doskonalenie systemu
- wstępne prace z dokumentami księgowymi – faktury wewnętrzne, rozliczenia pracownicze w tym koszty użytkowania aut służbowych i telefonów, rozliczenia usług zewnętrznych (np. kurierskich, pocztowych i innych)
- organizacja dostaw materiałów biurowych i spożywczych
- podejmowanie gości, zamawianie usług cateringowych, wsparcie organizacji spotkań organizowanych na terenie firmy
- współpraca z działem personalnym w centrali firmy, w tym nadzór nad poprawnym prowadzeniem list i ewidencji kadrowych, współpraca ze specjalistą ds. BHP, karty dostępu dla pracowników, organizacja szkoleń dla pracowników biura
- udział w innych projektach wspierających dział marketingu i działu zarządzania nieruchomościami (m.in. prowadzenie wymaganej dokumentacji)
- umowę o pracę na pełen etat, praca w godzinach 8-16, w nowoczesnym i prestiżowym biurze C200
- wysoką samodzielność i możliwość wpływu na swoją rolę w biurze i tworzenie stanowiska pracy
- możliwość skorzystania z oferty ubezpieczenia zdrowotnego Medicover, ubezpieczenia grupowego
- możliwość korzystania z programu kart sportowych Multisport
- pracę w dynamicznym, młodym zespole, możliwość udziału w realizacji wielu samodzielnych projektów
- bardzo dobre warunki pracy, nowoczesne biuro i wyposażenie, dostęp do gastronomii i siłowni na terenie biurowca C200
- miła aparycja, kultura osobista; wysoka komunikatywność i umiejętność współpracy z osobami na różnych szczeblach organizacji;
- zamiłowanie do porządku, umiejętność pracy z dokumentami
- samodzielność
- znajomość obsługi komputera - także w zakresie Ms Excel
- znajomość języka angielskiego (łączenie telefonów, odpowiedzi na zapytania e-mail, wizyty gości zagranicznych)
- możliwość pracy w pełnym wymiarze - 8 h dziennie, od poniedziałku do piątku. Miejsce pracy: Gdańsk ul. Marynarki Polskiej 163
Zapraszamy także osoby studiujące zaocznie, na początku swojej drogi zawodowej, z możliwością przyuczenia się do nowego zawodu, jednak z predyspozycjami czy doświadczeniem w pracy biurowej.
Poznaj
Grupa KLIMA-THERM
Trzonem działalności firmy KLIMA-THERM S.A. jest projektowanie systemów klimatyzacji, dostarczanie oraz montaż urządzeń klimatyzacyjnych, a także szeroki zakres usług serwisowych z tym związanych. W grudniu 2010 roku do Grupy KLIMA-THERM dołącza spółka "KLIMOR" - wiodący polski producent systemów wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i chłodniczych.