Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Specjalista ds. Administracji

Specjalista ds. Administracji

Universe Properties Group Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
3660 dni temu

Rodzinne Inwestycje to lider inwestycji w ziemię bazujących na Rodzinnym Programie Inwestycyjnym, zapewniającym Inwestorom bardzo atrakcyjne stopy zwrotu w krótkim czasie przy zachowaniu pełnego komfortu i wygody na każdym etapie inwestycji. Firma z sukcesem działa na rynku od 2008 roku i cieszy się dużym zaufaniem oraz zainteresowaniem ze strony indywidualnych Inwestorów.

Umożliwiamy nabycie starannie wyselekcjonowanych gruntów, w najlepszych lokalizacjach, o najwyższym potencjale wzrostu wartości. Zapewniamy wsparcie w zakresie finansowania inwestycji w ziemię i oferujemy programy gwarantujące inwestorom pełen komfort i wygodę na każdym etapie inwestycji. 

Nasz zespół to kompetentni specjaliści realizujący obsługę Inwestorów na najwyższym poziomie. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:


Specjalista ds. Administracji

Miejsce pracy: Warszawa

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • Udział w prowadzeniu biura i zapewnienie jego sprawnego funkcjonowania
  • Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów, ich poprawnością oraz  archiwizowaniem
  • Zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy Członkami Zarządu a pozostałymi pracownikami
  • Prowadzenie raportu kasowego i rozliczanie dokumentów, bieżąca komunikacja z działem księgowości
  • Tworzenie prezentacji w MS Power Point oraz zestawień i raportów w MS Excel
  • Koordynacja spotkań doradców
OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:
  • Komunikatywność, wysokie zdolności interpersonalne
  • Wykształcenie wyższe
  • Biegła obsługa komputera i znajomość pakietu MS Office
  • Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Posiadanie prawa jazdy kategorii B, praktyka w zakresie prowadzenia pojazdów minimum 2 lata
  • Minimum dwuletnie, udokumentowane doświadczenie w zakresie sporządzania  dokumentów handlowych i księgowych
  • Mile widziana znajomość języka niemieckiego
OFERUJEMY:
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Komfortowe warunki pracy
  • Narzędzia pracy: laptop, telefon komórkowy
  • Szansę na rozwój i realizację celów zawodowych w dynamicznie rozwijającej się firmie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).