Rodzinne Inwestycje to lider inwestycji w ziemię bazujących na Rodzinnym Programie Inwestycyjnym, zapewniającym Inwestorom bardzo atrakcyjne stopy zwrotu w krótkim czasie przy zachowaniu pełnego komfortu i wygody na każdym etapie inwestycji. Firma z sukcesem działa na rynku od 2008 roku i cieszy się dużym zaufaniem oraz zainteresowaniem ze strony indywidualnych Inwestorów.
Umożliwiamy nabycie starannie wyselekcjonowanych gruntów, w najlepszych lokalizacjach, o najwyższym potencjale wzrostu wartości. Zapewniamy wsparcie w zakresie finansowania inwestycji w ziemię i oferujemy programy gwarantujące inwestorom pełen komfort i wygodę na każdym etapie inwestycji.
Nasz zespół to kompetentni specjaliści realizujący obsługę Inwestorów na najwyższym poziomie. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Udział w prowadzeniu biura i zapewnienie jego sprawnego funkcjonowania
- Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów, ich poprawnością oraz archiwizowaniem
- Zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy Członkami Zarządu a pozostałymi pracownikami
- Prowadzenie raportu kasowego i rozliczanie dokumentów, bieżąca komunikacja z działem księgowości
- Tworzenie prezentacji w MS Power Point oraz zestawień i raportów w MS Excel
- Koordynacja spotkań doradców
- Komunikatywność, wysokie zdolności interpersonalne
- Wykształcenie wyższe
- Biegła obsługa komputera i znajomość pakietu MS Office
- Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Posiadanie prawa jazdy kategorii B, praktyka w zakresie prowadzenia pojazdów minimum 2 lata
- Minimum dwuletnie, udokumentowane doświadczenie w zakresie sporządzania dokumentów handlowych i księgowych
- Mile widziana znajomość języka niemieckiego
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Komfortowe warunki pracy
- Narzędzia pracy: laptop, telefon komórkowy
- Szansę na rozwój i realizację celów zawodowych w dynamicznie rozwijającej się firmie