BAUKRANE Budownictwo to ogólnopolski dostawca rozwiązań technologii systemów szalunkowych (deskowań), systemów BHP, rusztowań, żurawi górno i dolno-obrotowych, ogrodzeń budowlanych, kontenerów a także akcesoriów do robót żelbetowych. Jedną z nadrzędnych wartości firmy jest rozwój, na który wpływa ciągła obserwacja i wsłuchiwanie się w potrzeby rynku budowlanego oraz dialog z naszymi Klientami.
BAUKRANE jako producent własnych systemów szalunkowych dostarcza nowoczesne i innowacyjne rozwiązania opracowane przez zespół najlepszych polskich inżynierów.
Oferta BAUKRANE jest unikatowa w skali całego kraju. Jako jedyna firma na rynku BAUKRANE może zaproponować obecnym i potencjalnym Klientom innowacyjną usługę polegającą na równoczesnym ofertowaniu żurawi wieżowych oraz nowoczesnych systemów szalunkowych w połączeniu z systemami BHP, rusztowaniami oraz zabezpieczeniem placu budowy w postaci kontenerów i ogrodzeń. To bezapelacyjnie fenomen w branży budowlanej i wartość jakiej nie oferuje żadna inna firma.
Jeśli jesteś ambitną, lubisz wyzwania oraz chcesz rozwinąć swoje umiejętności i kwalifikacje w obszarze administracji zrób kolejny krok w swojej karierze!
Wierzymy, że motywująca praca ma bezpośrednie przełożenie nie tylko na zadowolenie Klienta, ale przede wszystkim na samego pracownika. Zależy nam, aby każdy w naszym zespole wykonywał swoją pracę z pasją, stąd do zakresu Twoich codziennych obowiązków będzie należało:
- wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu firmy i pracowników,
- podstawowa obsługa biura: dbanie o czystość, zaopatrzenie i wystrój biura, obsługa połączeń przychodzących i poczty,
- przyjmowanie Gości, Klientów i Kontrahentów oraz dbanie o wizerunek firmy,
- koordynacja obiegu dokumentów spółki i rejestrowanie ich w systemie,
- redagowanie pism,
- nadzór i zaopatrzenie w artykuły i materiały administracyjne (w tym: artykuły spożywcze, tonery, środki czystości, materiały eksploatacyjne, meble, urządzenia biurowe itp.),
- współpracę z firmami kurierskimi, dostawcami usług i innymi firmami zewnętrznymi,
- Organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych w tym: podróży, zakwaterowania, posiłków, sal konferencyjnych, sprzętu audio / wideo itp.,
- Organizacja podróży - rezerwacja hoteli, lotów, wynajmu samochodów itp.,
- Przepływ korespondencji między Spółkami powiązanymi kapitałowo,
- prowadzenie kasy firmowej,
- przygotowywanie raportów na potrzeby działu,
- współpraca z innym działami w firmie.
Cenimy wysoką jakość pracy oraz orientację na realizację celu. Chcemy umacniać naszą pozycję rynkową w branży budowlanej oraz przewidujemy dalszy dynamiczny rozwój firmy. Dlatego też, od kandydata/ki do pracy na tym stanowisku oczekujemy:
- min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- wykształcenia wyższe, mile widziane preferowane kierunki związane z administracją, zarządzaniem,
- biegłej obsługi pakietu MS Office,
- bardzo dobra znajomości języka angielskiego (w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację ustna i pisemną),
- bardzo dobra organizacja pracy, skrupulatność, samodzielność w działaniu,
- komunikatywności i umiejętności pracy w zespole,
- elastyczności i otwartości na zmiany,
- zaangażowania w realizację powierzonych zadań,
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość programu Microsoft NAV będzie dodatkowym atutem.
Jesteśmy nastawieni na komunikację, pracę zespołową i wzajemną pomoc i wsparcie w firmie. Możesz od nas oczekiwać:
- samodzielną i stałą pracę w stabilnej firmie,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego,
- pełny wymiar czasu pracy,
- przyjazne warunki pracy w otwartym zespole,
- pakiet benefitów (karta MultiSport, opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie PZU).