FBSerwis S.A. została założona przez Ferrovial Services S.A.i Budimex S.A.w 2012 roku.
Obecnie zatrudniamy ponad 1200 pracowników, dążąc jednocześnie do dalszego rozwoju naszych kontraktów na terenie całego kraju. Będąc częścią międzynarodowej grupy, od 7 lat z powodzeniem rozszerzamy naszą działalność na terenie Polski. Świadczymy usługi w następujących obszarach:
- Utrzymanie infrastruktury drogowej - ponad 1300 km dróg ekspresowych oraz autostrad na terenie całej Polski.
- Techniczna obsługa różnego rodzaju obiektów - ponad 1 mln m2 powierzchni, m.in. obiektów sportowych, galerii handlowych, nowoczesnych biurowców, obiektów przemysłowych.
- Świadczymy usługi środowiskowe - odbierając odpady od mieszkańców gmin i miast oraz posiadamy 4 nowoczesne zakłady składowania i przetwarzania odpadów.
- Zapewniamy efektywność energetyczną - modernizujemy i utrzymujemy oświetlenie uliczne.
Do jednej z naszych spółek FBSerwis Karpatia poszukujemy kandydatek i kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. administracji
Miejsce pracy: Przemyśl
Za co cenią nas Pracownicy?
- Za szybki wzrost i rozwój organizacji, która z powodzeniem zdobywa kolejne kontrakty na terenie całej Polski
- Etykę we wszelkich działaniach biznesowych firmy
- Współpracę pomiędzy pracownikami i promowanie pracy zespołowej
- Stabilność zatrudnienia oraz umacnianie się marki na rynku polskim
- Dbałość o bezpieczne i komfortowe warunki pracy
- Otwartość i niekorporacyjną atmosferę pracy
Jakie zadania będziesz realizować w pracy:
- Prowadzenie spraw związanych z obsługą administracyjną kontraktów
- Administrowanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą
- Przygotowywanie pism i korespondencji firmowej
- Prowadzenie wymaganej dokumentacji związanej z działalnością operacyjną
- Wystawianie faktur oraz wprowadzanie danych do systemu księgowego
- Bieżąca analiza i windykacja należności
- Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby Zarządu
Jakie wymagania stawiamy potencjalnym kandydatom?
- Wykształcenie wyższe – mile widziane w zakresie administracji, finansów
- Doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków
- Bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel
- Umiejętność organizacji pracy
- Komunikatywność i umiejętność współpracy na różnych poziomach zarządzania w organizacji
- Rzetelność i zaangażowanie w wykonywaną pracę
Oferujemy:
- Umowa o pracę, pełny etat, stałą współpracę z firmą
- Stabilną pracę w firmie o ponadprzeciętnej dynamice rozwoju
- Profesjonalne narzędzia pracy
- Możliwości rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie
- Niekorporacyjną atmosferę pracy