Budimex S.A. jest liderem wśród pracodawców branży budowlanej - organizacją z wieloletnim doświadczeniem i stabilną pozycją na rynku.
Mając status generelnego wykonawcy realizujemy inwestycje w sektorach budownictwa: kubaturowego, przemysłowego, energetycznego i infrastrukturalnego.
Zatrudniamy
w Polsce ponad 7 000 osób
współpracujemy z 12 000 kontrahentów
realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku
w Polsce ponad 7 000 osób
współpracujemy z 12 000 kontrahentów
realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku
W związku z intensywnym rozwojem firmy, do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. administracji
Miejsce pracy: wielkopolskie / Poznań
Do Twoich zadań należeć będzie:
- przygotowanie dokumentów umownych dla podwykonawców (redagowanie na podstawie gotowych wzorów, kompletacja do podpisu, rejestracja i zarządzanie obiegiem dokumentów),
- przygotowywanie pism do inwestorów i organów administracji publicznej,
- archiwizacja dokumentacji, współpraca z archiwum zewnętrznym.
- przygotowywanie prezentacji, raportów i zestawień na potrzeby przełożonego,
- obsługa korespondencji,
- organizowanie podróży służbowych, konferencji, spotkań biznesowych, wewnętrznych spotkań firmowych,
- realizacja zadań zleconych przez przełożonego.
Od kandydatów oczekujemy:
- doświadczenia na podobnym stanowisku,
- wykształcenia wyższego,
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,
- dokładności, samodzielności i dobrej organizacji pracy,
- komunikatywności oraz umiejętności pracy w zespole,
- wysokiej kultury osobistej
Co możemy Ci zaoferować?
- system premiowy
- dzień wolny w urodziny
- ubezpieczenie na życie
- prywatna opieka medyczna
- sekcje sportowe
- kursy językowe
- szkolenia dla pracowników
- wolontariat pracowniczy
- wymiany międzynarodowe
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranym kandydatami.
Znajdziesz nas na:
Nasze wyróżnienia
ZOBACZ NASZ PROFIL