LafargeHolcim włącza się w budowę miast na całym świecie poprzez oferowanie innowacyjnych rozwiązań dla budownictwa mieszkaniowego, trwałej zabudowy miejskiej, solidnych rozwiązań budowlanych i lepszej komunikacji między miastami. LafargeHolcim realizuje politykę zrównoważonego rozwoju, łączącą działalność przemysłową z szacunkiem dla środowiska naturalnego, pracowników i lokalnych społeczności. Wartością firmy jest bezpieczeństwo i zdrowie naszych pracowników, klientów oraz kontrahentów.
Obecnie poszukuje osoby na stanowisko:
Obszar operacyjny: budowa trasy S5 (okolice Bydgoszczy)
Zakres odpowiedzialności:
- Zarządzanie fakturami przy użyciu systemu JDE oraz Form Scape
- Obsługa bieżących spraw administracyjnych wytwórni
- Obsługa klienta
- Przeprowadzanie inwentaryzacji
- Tworzenie raportów
- Nadzór nad pocztą przychodzącą i wychodzącą oraz dokumentacją
- Prowadzenie zamówień
- Rozliczanie czasu pracy pracowników wytwórni
Wymagania:
- Wykształcenie średnie
- Umiejętność obsługi komputera, MS Office
- Znajomość dokumentacji produkcyjnej
- Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
- Dokładność, precyzyjność
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Prywatną opiekę medyczną
- Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji
Poznaj
Holcim Polska S.A
Holcim Polska jest producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.
Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje. Spółka oferuje m.in. niskoemisyjne cementy z rodziny ECOPlanet dla budownictwa i prefabrykacji (o 30-50% mniejszym śladzie węglowym niż czysty cement portlandzki CEM), beton ECOPact (o prawie 50% mniejszym śladzie węglowym niż standardowy beton towarowy), czy kruszywo z recyklingu ECOSource. W ofercie znajdują się również systemy podłogowe, a także rozwiązania izolacyjne przeznaczone do kompleksowej termomodernizacji.