Wspólnie zmieniamy świat
poprzez troskę o jakość życia
poprzez troskę o jakość życia
Pracując w TUV Rheinland Polska stale uczysz się czegoś nowego. Niezależnie od rodzaju wykonywanej pracy posiadasz dostęp do wiedzy oraz technologii, które pozwalają lepiej rozumieć otaczającą nas rzeczywistość. Jako niezależna strona trzecia, TUV Rheinland testuje techniczne innowacje, produkty, usługi i systemy pod kątem bezpiecznego i odpowiedzialnego użytkowania. Dzięki różnorodności świadczonych usług i branż z jakimi współpracujemy, a także dzięki atmosferze sprzyjającej wymianie doświadczeń Ty także zyskasz szansę stania się ekspertem.
Specjalista ds. Administracji Zleceń
Nr ref.: COP/9/19
Miejsce pracy: Zabrze
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (w procesie commercial order processing)
- doświadczenie w pracy w programie SAP (preferowane w module SD)
- dobra znajomość języka angielskiego
- nastawienie na profesjonalną obsługę klienta
- dokładność, terminowość i nastawienie na cel w realizacji zadań
- komunikatywność
Kluczowe obowiązki:
- obsługa administracyjna zleceń zgodnie z polityką i procedurami obowiązującymi w firmie
- tworzenie nowych zamówień w SAP SD, bieżąca kontrola zleceń w systemie
- współpraca z działami operacyjnymi w zakresie realizowanych zleceń
- kontakt z klientami odnośnie realizowanych zleceń
Oferujemy:
- pracę w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę na zastępstwo (na okres około 1,5 roku)
- elastyczne godziny pracy (rozpoczęcie pomiędzy 7.00 a 8.30)
- pakiet benefitów- prywatna opieka medyczna oraz dofinansowanie do kart sportowych
- możliwość wykorzystywania i rozwijania swoich kwalifikacji zawodowych
- współpracę w gronie specjalistów w przyjaznej i kooperacyjnej atmosferze